2013年3月29日星期五

三傻襲東京 day 4 29/3/2013

嗚嗚⋯張SD card 唔見咗,所以day 4 、5嘅遊記得番少量大少部相機影,好有王家衛風格嘅相咋!請見諒!

一早起身食完早餐就出發去今個trip另一重點 – 鐵路博物館。鐵路博物館位於崎玉県,但由池袋出發都好方便,只係半個鐘頭嘅車程就到。去到博物館雖然未夠鐘開門,但已經好好人等陣入場。博物館準時10點鐘開門,我哋買咗入場卷入咗場之後就第一時間跑去拎駕駛小火車嘅予約卷(整理卷),但已經去到下晝兩點半,換言知如果我地想玩揸小火車就要等多4個幾鐘。


響哩幾個鐘我地就參觀下日本唔同型號嘅火車,仲坐咗微縮版嘅小火車,大少二少響playground玩到咁上下我哋多開始有d肚餓,所以就響博物館嘅便當店買咗幾個便當,去咗其中一架陳列嘅火車去吃午餐。


d便當其實都幾好味,不過最唔好就係凍嘅,而且分量偏少,價錢都唔平。食完午餐我哋就繼續參觀,周圍行下睇下,終於到2點,我哋就去揸小火車嘅counter買飛,等咗一陣就有得玩喇。小火車嘅控制好簡單,只係控制開車,車速同停車,但對大少嚟請已經好好玩,至於二少⋯都係做乘客算啦。由於我哋有三張整理卷,所以可以俾大少玩多一次,話咁快就玩完,我哋就去咗博物館嘅精品店買咗d紀念品,之後就離開嘞。

下一站完定係去outlet血併,但因為車程問題,再加上大家都已經好攰所以決定取消。我哋先番酒店休息一陣,再去秋葉原𣿬合埋朋友就去食飯,不過想食嗰間餐廳居然話已經唔入客,唯有去和民食算數。

今晚係最後一晚響東京,食完飯已經好夜,但因為覺得硬係未行夠,所以我哋繼續夜遊池袋,行24小時都開嘅藥房同激安店,買夠就番酒店執行理同休息嘞。(day 4 完)

沒有留言:

發佈留言