2013年3月27日星期三

三儍襲東京 day 2 27/3/2013

今日一早起身,食過輕便嘅早餐就出發去玩,第一站就係位於台場嘅LEGOLAND Discover Center。嗰度其實唔係好大,但對未去過 LEGOLAND 嘅三儍嚟講已經好吸引。一入去就已經有機動遊戲玩,不過因為三儍比較細,所以我哋無玩,就直接入去。裏面其實唔係好大,有用LEGO 砌成嘅東京景點,映相出嚟好靚,三儍都睇得好開心,除此之外仲有遊樂場、砌LEGO嘅地方、3D戲院等,對三儍嚟好好玩好開心。



玩完已經點幾,係時候食lunch,今餐我哋去ぽムの樹食蛋包飯,d蛋包飯真係好好味,蛋皮又嫩又香又多汁,而且價錢又唔貴,食飽就去行街街。



原本plan咗去 Toyota 嘅 Megaweb睇車,不過出面大風大雨又涷,而且 Decks 同附近好多嘢行,所以決定更改行程,行下街算數。我哋行咗台場嘅懷舊商店街,西松屋買咗d bb用品,就撘 Metro嘅臨海線轉JR到東京站行東京駅一番街。


到東京駅一番街最主要係去Miffy shop,不過可惜Miffy d用品啱睇唔啱駛,所以浄係買咗少少糖果就算。反而之後響Tomica shop,收獲都幾豐富,兩位少爺行到唔捨得走。


差唔多夠鐘食飯啦,我哋先返酒店放底d嘢,再𣿬合埋之前響台場分開行街嘅朋友一齊食晚餐,今晚我哋去風風亭食燒肉放題,我哋要咗貴d嘅set (¥3000)另加飲放題,呢餐都叫低食,食到好飽先返酒店。同三隻少爺沖好涼捉哂上床瞓覺,我哋終於可以抖抖,食埋宵夜就休息嘞。


(day2 完)

沒有留言:

發佈留言