2013年3月30日星期六

三儍襲東京 day 5 30/3/2013


今日我哋就要返香港,所以要爭取時間,由於得半日,為咗慳時間,所以只響池袋活動。一早起身執好哂行李就摷醒3位少爺起身梳洗食早餐,搞掂哂就落lobby book埋去機場嘅巴士再出去行街。第一站係超市,我哋買咗大量零食同好靚嘅士多啤梨做手信,返酒店放低之後再行藥房,買護膚品化妝品同等等;終於夠鐘等到百貨公司開門喇,第一時間行西武,用咗唔夠半個鐘買咗銀包同手袋,仲要平香港幾百蚊,滿足!


由於要撘點幾嘅shuttle出機場,我哋要好趕咁返酒店,極速整理好行理就上車,好彩無留低是旦一件行李或其中一個細路。個幾鐘嘅車程之後終於到咗成田機場,我哋check in咗之後仲有好多時間先上機,所以先食午餐。求其入咗一間食天婦羅嘅餐廳食飯,哈!估唔到有驚喜喎!d嘢唔算貴之餘仲幾好食。食飽飽之後再行街,居然俾我見到某女裝牌子做8折,比響東京買更平,唔駛講緊係即掃啦,happy shopping 之後係時侯上機返香港啦,日本,我哋好快番嚟㗎!



(全文完)

沒有留言:

發佈留言