2012年7月1日星期日

Hea 遊沙巴 day 1 1/7/2012


對沙巴嘅認識係之前睇過一個飲食節目,講某名廚去沙巴食好嘢。基於為食心態就決定同埋爺爺嫲嫲、姑媽姑丈、我哋一家五口(?)一行8人就出發去沙巴玩幾日。由於自己已經有咗5個幾月身紀,而且有老有嫩,所以好可惜哋今次唔可以出外島,取而代之係揾間靚d嘅酒店住幾日。

哥哥學校好早已經開始放暑假(費事俾人話逃學!),所以可以趁旺季前出發,慳番唔少。出發之前幾日細佬發高燒,好彩響上機之前一日退哂燒兼出埋玫瑰疹,所以可以安心出發。


我哋今次坐港龍,由於同行有bb,所以之前已經一早已經打咗電話去預訂bb籃、bb同兒童餐同坐位。去程隻機都好full,所以我哋d位隔開咗一行。不過唔知係空姐唔記得,定係佢地搏我哋唔問,去程無俾bb籃我哋,我哋唯有抱住細佬,好彩機程唔太長,我哋11點幾就到咗沙巴喇。落咗機過海關攞咗行李,就見到有local tour嘅職員拎住我哋嘅名接機,習齊人數就坐旅遊巴去我地住嘅酒店喇。


於我之前已經send咗 e-mail同酒店溝通,所以酒店已經安排咗bb床俾我哋,而且up grade咗去海景房,間房雖然唔算好大,但係就有個露台同個無敵海景,再加上張好舒服嘅king size床, 我同我d團友都好滿意。我地安頓好,洗個臉換件衫就出去市中心行下。由酒店去市中心只係10分鐘車程,不過坐的士就要成 MYR20,真係幾貴。我哋先搭的士去 Center Point Shopping Mall唱錢,坦白講,個商場旺就旺,不過好較舊,好似黃金商場,所以我哋唱咗錢就走,去揾嘢食。


我哋先去附近嘅富源茶餐廳食tea。佢哋用自助型式,自己要食乜就拎乜,拎完就去比錢,我哋每樣試d,係個咖央多幾好味,其餘都係麻麻地。食完就響附近行一陣,買咗張上網用既sim card預備嚟緊幾日自駕時,用嚟上goggle map當GPS用,跟住我地就去返Center Point Shopping Mall地庫嘅超級市場買d零食飲品(d嘢一d都唔平), 再搭的士返酒店喇。


返到酒店由於大家都好攰,所以決定先小睡一陣,今晚就係酒店食buffet。酒店嘅buffet無香港嗰d又生蠔又龍蝦咁豪華,不過都幾多選擇,d嘢都幾好味,最重要嘅係一d都唔貴,只係$200左右,都幾低食,而哥哥就最開心,因為佢好鍾意食buffet,我哋食到飽飽就返房休息喇。 


(day 1 完)

沒有留言:

發佈留言