2012年7月2日星期一

Hea 遊沙巴 day 2 2/7/2012


今朝好早就被d雀仔嘈醒咗,原來我哋間房露台有個雀巢,叫醒哥哥睇完一輪,我哋就去食早餐。早餐響噚晚我哋食buffet嘅餐廳,8點鬆d去到已經好多人,我哋坐好就去攞嘢食,酒店早餐好豐富,有專人煎蛋整奄列煮湯粉同整pancake,仲好細心咁整咗corner 專俾小朋友自己拎嘢食,不過因為馬來西亞係回教國家,所以無豬肉食,連腸仔煙肉都係牛肉或雞肉整,食落有少少怪啫。


諗住煲好粥仔俾細佬,瞓下先再出去玩,點知個肚唔爭氣,d腸抽筋,個肚仲越嚟越痛,為安全計迫住我放棄去玩,響酒店休息,而哥哥就同姑丈姑媽爺爺嫲嫲出去巿中心行街。個肚仔痛,個人又攰,瞓下醒下連午餐都無食好快就太陽落山,原來酒店房可以見到日落,因禍得福可以攤響床上面欣賞沙巴日落美景,而哥哥佢哋都啱啱返到酒店,一齊睇完日落,見個肚無咁痛我哋就出發去食晚飯。


今晚我哋去巿中心嘅雙天食海鮮,餐廳格局似西貢d海鮮酒家,放哂d海鮮出嚟俾d客自己揀,揀好就同職員商量點煮。我哋點咗東風螺、酒煮蜆、老虎蝦、蒸東星魚腩、通菜同燒雞翼。講真,d海鮮好新鮮好靚,但煮法就好局限,唔係清蒸就白烚,好似嘥咗d咁靚嘅食材,所以呢餐感覺都係普普通通。食飽我哋就返酒店休息啦。

(day 2完)

沒有留言:

發佈留言