2012年7月3日星期二

Hea 遊沙巴 day3 3/7/2012


今日起身已經無乜唔舒服,應哥哥要求,起身後我哋就去游水。哥哥好興奮,估唔到細佬見到個水泡都好開心,好似知道有得去玩水咁。酒店嘅泳池唔算好大,但都幾靚,而且好多嘢俾小朋友玩。除咗泳池之外,酒店仲附設一個沙灘,雖然個沙灘係人造,而且都細,但對我哋嚟講都好夠。我哋今朝先去沙灘,今次係細佬第一次響沙灘玩,初初都驚佢會驚,但估唔到佢唔驚不特止,仲玩得好開心。我哋響沙灘玩完就轉咗去泳池游多一陣水,久後就返上房換衫沖身煲落粥再去餐廳食早餐。


早餐好多人,而且冷氣唔多夠,邊食邊出汗,食完豐富早餐返房煲好粥仔兼休息一陣我哋就出發啦!


今日我睇去睇長鼻猴同螢火蟲,之前已經同野生樂園聯絡咗,自己揸車去比連local tour足足平一半,所以我哋揀自己揸車。由酒店去目的地嘅車程都幾耐,我哋12點幾就出發,由於早餐太豐富,我哋都無食午餐,反而先去走咗去附近嘅超級市場買定d水同乾糧後再出發。目的地其實都幾遠,上車無耐大家都瞓哂覺,中途我哋都有停車去下洗手間,順便試吓哩度既榴槤,唔...一般啦,食完去完廁所就上車再出發啦。


去到目的地都係2點多d,比完定時候早咗好多。我地俾咗今日個tour嘅費用就坐低等。個tour包埋tea,由於我哋未吃午餐,所以都食咗d,都係嗰句,一般啦。食完嘢坐吓等吓,終於到3點半,而其他join咗呢個tour嘅遊客都陸續到啦。去都4點,其他人食完tea我哋就上船去睇長鼻猿啦。 隻船一路行,揸船嘅大叔就吹哨引d長鼻猿出嚟。講真,我地真係見到好多猿猴,不過真係長鼻猿嘅就得幾隻,不過就幾得意。


我哋睇完長鼻猿之後就食晚餐,晚餐都係個tour包埋,唔特別好食,食完再上船,今次就去睇螢火蟲。講真,我咁大個女都係第一次睇螢火蟲,d螢火蟲響d樹 上面一閃一閃好似聖誕燈飾咁,好靚;洛洛都睇到好開心,猛話好靚,我地就成機同佢講解有關螢火蟲嘅知識,佢到而家仲記得呢。

我哋嘅tour睇完螢火蟲之後就結束。係時間返酒店,返到酒店沖完涼見有d肚餓,叫咗 room service 食就瞓覺啦。






























沒有留言:

發佈留言