2012年3月20日星期二

哥哥慶生兼細佬第一次坐飛機遊曼谷 day4 20/3/2012


放假去玩嘅時間過得真係快,今日我哋就要返香港啦,由於係晏晝機,要早d出機場,所以我哋都無乜安排行程,整係響酒店游下水,響附近行下就算。


起身梳洗後就去食早餐,跟住就爭取時間快快手手返房換泳衣落去游水。細佬今日扭眼瞓,所以落咗水無耐就扭計要上返水,好彩哥哥好合作,玩多一陣都肯返房沖涼換衫。


我哋整理好d行李就出去作最後衝刺,沿途都好曬好熱,好彩兩位少爺都無乜投訴。我就去Central World幫朋友買嘢,而爹爹就帶兩個細嘅去Big C 行住等我。我快快手買完嘢就去Big C join佢哋,再買咗d日用品同零食,pack埋盒就返酒店啦。


返到酒店我哋執好哂嘢就check out,原先諗住響酒店食埋午餐先去機場,不過酒店d嘢貴到無朋友,一個main dish要成7、8十蚊港紙,所以決定出到機場先再食。多咗出嚟嘅時間就響lobby影下相。


等到1點,我哋預先約定嘅的士司機準時到達,拿拿聲搬d行李上車就出發去機場,出機場嘅路有d塞,不過都係響預算時間內到達機場。我哋第一時間去check in,不過條人龍唔短,而且郁得好慢,終於我哋check in完可以食午餐啦,但係離登機時間得45分鐘,又要過海關又要check行李,d時間好似唔係好夠,由於大家都好肚餓,唔理啦食飽先算!我哋好似走難咁走落去離境大堂下一層嘅S&P,用最快嘅速度點好嘢食,等咗寶貴既20分鐘之後再用5分鐘食完餐飯,其實d嘢都幾好味,不過可惜無時間慢慢食。


醫飽個肚就飛奔去過海關,好彩我哋帶住小朋友,有得優先俾我哋過關。過咗關再跑到去閘口預備上機。天呀!估唔到我哋行錯路,白白兜咗個大圈,行咗姲耐先去到登機閘口。好彩係咁趕嘅情況下居然無遲到,去到閘上仲有時間映張相上機,完滿結束今次旅程。
















沒有留言:

發佈留言