2012年7月4日星期三

Hea 遊沙巴 day 4 4//7/2012


今朝我哋一早醒咗,第一項活動哽係去游水啦,快手梳洗換好泳衣之後就去沙灘玩,到咗8點滑水梯開咗就去咗玩。雖然比起想當年嘅水上樂園規模差好遠,不過過哥哥嚟講已經係新奇、刺激又好玩;而咁好玩嘅無理由唔預細佬,不過佢似乎唔多接受,嗰樣幾驚下。雖然玩到唔捨得走,但都敵不過肚餓,所以我哋都要同泳池講byebye,上房沖涼換衫去食早餐。



早餐餐廳依舊多人同熱,食完豐富早餐後我哋返房煲粥兼休息一陣先出發。我哋先去麗都廣場買d土產,再去埋隆美食好出名嘅東星魚湯米粉同吉仔水。平時唔多好魚嘅我響好飽好飽嘅情況下都食咗一大碗東星米,差d連湯都飲埋,因為實在太鮮甜太好味喇!


食到飽飽我哋再上車出發去神山,去神山嘅車程都幾遠,差唔多一個鐘左右先去到神山嘅山腳,之後再要用多個半鐘先上到神山公園,初時天氣都ok,但我哋架車響山度兜兜轉𨍭期間天氣突然變差,橫風橫雨兼行雷,有諗過放棄返去巿中心,但係㗰咗個幾鐘嚟到半山腰先折又好似好似好唔值咁,所以決定照上山。兜到頭暈終於到咗神山公園,好彩大雨停咗,不過就好涼,我哋落車影下相行下。神山風景幾靚,空氣好清新,不過就唔係幾啱我哋行,我哋嘅裝束同其他full gear嘅遊客好格格不入,所以我哋都係逗留一陣,叫做到此一遊就離開喇。

下一站就係返去市中心,行沙巴最新嘅大型商場1  Borneo。商場係就係大,不過唔多啱睇,我哋主力行土產店同超級市場,買咗d手信就去食飯喇。今晩我哋去番今朝去過嘅麗都廣場嘅food plaza食嘢,嗰度好多嘢食,我哋叫咗肉骨茶(有3款咁多!)、串燒、魷魚炒通菜、燒雞翼、蠔餅、炒河⋯,所有嘢都係即叫即整,份量好足,而且又平又好味,我哋飽到反哂肚就返酒店休息喇。

(day 4完)

沒有留言:

發佈留言