2008年10月21日星期二

關西行 - Day 1 香港>大阪 2008-10-21


我地又飛喇,今次係我地一家三口第一次單拖去旅行。一早起身搭的士去到機場,順利 check in 後過咗海關就去食早餐,食完早餐行咗一陣就上機喇!由於洛洛仲未過10kg,我之前照舊 reserve 個 bb 籃俾佢,其實唔多夠長瞓架,不過佢又瞓得幾舒服喎!話咁快就到咗關西國際機場喇。

落機過關攞行李後,匆匆忙忙上咗南海電鉄去難波,唔記得去 JR reserve 定嵯峨野小火車嘅車票,搞到京都嗰日行程亂曬,真失敗!話說半個鐘多d就到咗難波,我哋今明兩晚酒店就住位於難波駅上嘅南海大阪酒店,所以我哋 check in 咗放低行李先再出去。酒店房好大,張床係 king size bed ,浴室廁所亦唔係塑膠啤嚟嗰隻,整體感覺唔錯。
放好行李出發,先去本町 Akachan 買尿片奶粉食物俾洛洛呢幾日用,路過見到四天王拉麵,食飽再去心齋橋行街,行咗 Gap,Loft 同Tokyu Hands 等舖頭,再沿路行番難波,雖然一路行都好多野睇,好似好快行完,但行完其實都幾攰,返到酒店稍稍休息開始有d肚餓,又再出發揾食。
今餐去居酒屋食,d嘢都幾好味,不過都頗貴,兩個人都要成 8仟円落樓(我哋有飲啤酒同 sake),食完再去便利店買雪糕做甜品,再返歸休息嘞!

沒有留言:

發佈留言