2008年10月23日星期四

關西行 Day 3 心齋橋/難波 2008-10-23


今日起身睇咗天氣報告,奈良天氣麻麻,決定更改行程,聽日先去奈良,今日響大阪 shopping 行街,早餐過後 check out,拎咗行李過咗一馬路之隔嘅一栄ホテル寄存。再出發行街。我哋先去無印行,但行完成棟都無嘢想買,之後再行0101,我就買咗對 boots 。跟住再徙步行去黑門市場。黑門市場都幾 local 街市 feel,換言之無乜好睇,同東京築地市場甚至乎函館潮市都差好遠,行咗一輪買咗d魚生做消夜,行到街尾就揾到豆漿店,先叫咗兩杯,嬸嬸倒豆漿出嚟已經覺 得d豆漿好濃,飲落口覺得同港式豆漿好唔同,因為無加糖,純悴只飲到豆嘅香味,但飲落又有豆天然嘅甜味,好正!連洛洛都飲到停唔到口,飲完一杯唔多夠喉再 追加多一杯,嬸嬸見我哋飲得咁開心就問我哋係咪好好飲,仲示意我俾隻杯佢,原來斟多大半杯送俾洛洛飲,真好人!飲完豆漿已經好飽,而且又拎住一堆嘢,所以 決定先番酒店。
返到酒店已經有得攞房,而之前寄存嘅行李亦已經幫我哋送埋去房。酒店房好大,有 tatami 外仲有兩張床,房間好明顯係舊酒店重新裝修,廁所頗舊,但房間就好新淨,好有 hip hotel feel,感覺唔錯。
放底d嘢又再出發,先去本町 Akachan 行,再沿路行落心齋橋行街,由於d豆漿實在太飽肚,我哋無食午餐,只係響心齋橋食咗個 pancake,跟住就一路行街,行到咁上下先肚餓,去四天王食拉麵做晚餐,跟住再返酒店食今朝嘅刺身做消夜,食飽飽就休息嘞!

沒有留言:

發佈留言