2008年7月2日星期三

花花世界@北海道 - Day8 2/7/2008 札幌>香港


今曰係旅程最後一日,起身食完早餐 pack 好行李就 check out。第一站去場外市場買手信,d海鮮好新鮮,買咗一大埋用嚟宴客,響場外市場行咗陣就去機場附近嘅 Reva Outlet 行街放血,Beams、LL Bean、Tiger........一路咁掃落去,買到一抽ニ lung,午餐食 Mos Burger ,食完就出機場啦!
去到機場放低我哋,姑丈姑媽就去還車,我哋就整理行李,執好都有17 件,check in 寄倉 over 咗 19kg!好彩 ANA 地勤好人,無收我哋錢。Check in 咗響夠鐘上機就四圍行吓,由於就嚟舉行 G8 會議,機場保安好嚴密,重有警犬巡邏,正當我哋眼望望之際,有隊札幌電視台嘅 crew 殺出,姑丈同嫲嫲走避不及,俾佢哋夾住做訪問,我哋响旁邊就笑到碌地。
係時候上機啦! Bye Bye 北海道,有機會再嚟喇!

沒有留言:

發佈留言