2008年10月24日星期五

關西行 Day 4 奈良>難波 2008-10-24


今日起身睇天氣報告,奈良天氣麻麻,但因為嚟關西最大目的係去奈良餵鹿,所以依照行程。我哋撘南海電鐵,好快就到咗奈良。出咗車站向右行上斜坡就係 奈良公園範圍,行咗無耐就見到鹿嘅失蹤影,d鹿好友善,企响路中心任模唔嬲,初初仲估洛洛會驚,點知佢好有興趣望住隻鹿,望完一輪仲伸手摸,一路摸一路卡 卡笑,引到其他遊客圍觀映相。

摸完一輪隻終於鹿發現我哋無嘢俾佢食,好無癮咁走咗,我哋又繼續向前行,沿途都有d鹿行嚟行去,行咗一段路先搵到有鹿餅賣,買咗一份鹿餅嚟餵鹿,d鹿係咁追住問我哋攞嘢食,洛洛又餵得好開心,好快就餵完。見天陰陰開始想落雨,就決定返大阪。


返到大阪時間尚早,我哋就去咗松屋町買手信,相比起ニ木の果子,松屋町少好多選擇,下次可以慳番唔嚟,買咗手信拎番酒店就去食午餐。


午餐去咗魚心食壽司,途經一間土耳其炒雪糕,老公話想食,買咗一杯奶茶味嚟試,又估唔到幾正喎,雪糕又滑又香濃,正!輪到食正餐嘞,d壽司好新鮮,又大大件,雖然價錢唔算平,但尚算低食,老公仲話總之一早嚟食添!

食飽又做運動,即係 shopping,今次行難波 park ,到而家先發現難波 park 先啱我哋行,行咗一輪買咗唔少嘢,係時候番酒店放低戰利品去食晚餐,今晚食松板牛,價錢其實唔太貴,每人叫咗個 ¥7800 嘅 set ,包咗前菜、牛肉刺身、牛壽司、三款稀有部位嘅松板牛同一塊牛扒作網燒,丼飯或冷麵同甜品。d牛肉真係好靚好甜,入口融化,最緊要係洛洛大部份時間瞓咗, 唔阻住食嘢,瞓醒又有隔離枱有個哥哥陪佢玩,都不知幾開心,食飽就番酒店,執嘢預備聽日 check out。

沒有留言:

發佈留言