2008年6月27日星期五

花花世界@北海道 - Day3 27/6/2008 函館>大沼公園>有珠山>洞爺湖

半夜3點幾醒咗,睇完歐聯就預備出門口,去函館朝市行兼食早餐。函館朝市比想象中細,但都幾多嘢睇,仲越睇越肚餓,卒之忍唔住去咗食個丼飯做早餐。 飲飽食醉行多一陣又出發返酒店,途經一個小市場,泊好車又落車行吓。個小市場類似香港嘅街市,d嘢都幾平,買咗d水果上車返酒店 check out。

Check out 咗就開始我哋呢個旅程嘅長途車嘞,我哋今晚响洞爺湖住,會途經大沼公園及有珠山。上車無耐除咗揸車嗰個之外,大家都瞓晒。兩個幾鐘之後就到達大沼公園。大 沼公園俾我感覺似返咗國內嘅公園咁,一樣有小橋流水,行咗一陣上車再去有珠山。好快就到有珠山喇,近距離睇個活火山都幾特別,原先諗搭纜車上山,但可惜纜 車維修,我哋唯有响山腳食d嘢,眏吓相就離開。
越接近洞爺湖就越多警察,我哋架車仲俾警察截查,不過因為見到有 bb,所以好快放行。到咗今晚住嘅天祥喇,未入門口先打個突,佢哋將我個名寫咗响歡迎嗰個牌度,但老老實實,我覺得似死鬼咗响儐儀館個牌咁,好彩我百無禁 忌啫!Check in 咗上房,打開門不其然"嘩"咗一聲,因為間房超大,仲對住無敵湖境,但望真dd陳設都幾殘舊。由於 check in 時 found desk 個職員同我哋講今晚會好多人响度住,提醒我哋早d去食晚餐,所以我哋梳洗吓就落樓食飯。今晚係 buffet ,但真係無乜嘢好食,簡直令人失望。叫個求其食飽之後就上房休息等睇煙火大會,我哋仲自備水果邊食邊睇,睇完就去浸温泉,個温泉都幾殘舊,浸咗一陣就返房 休息嘞!

沒有留言:

發佈留言