2008年6月26日星期四

花花世界@北海道 - Day 2 26/6/2008 函館

一早起身,先浸個溫泉,可惜少爺仔唔肯浸,唯有投降,望住個私人風呂,有得睇垂無得浸
。換好衫落去食早餐喇,早餐係自助形式,選檡都幾多,食到飽飽房執行理預備到下一站喇。

Check out 咗搬好行李上車,楂車出發喇,途經一間超級市場落車八下,嗰度好大好多嘢賣,價錢仲唔貴,最開心係發現嗰度有老公至愛嘅水蜜桃賣。我哋響嗰度行咗一輪,買咗一埋糧響就上車去今晚住嘅 Super Hotel 嘞!

架車響市中心兜咗好耐都搵唔到目的地,GPS 顯示嘅目的地係市役所而唔係酒店,最後唯有用最原始嘅方法一睇地先搵到灑店,可惜去到酒店個 staff 唔俾我哋寄存行理,我哋唯有車住成車行理周圍去。我哋先去五稜郭公園,上五稜郭塔欣賞函館風景。

睇完風景再去西波止場同金森倉庫行咗一陣,買咗d手信就去食午餐;午餐係 Lucky Parrot 漢堡包,賣點俘係成層樓咁高嘅 burger,但麻麻哋好食。填飽個肚我哋再上函館山坡道,沿途欣賞舊建築,行完再上函館山睇夜景。


我哋搭纜車上到展望台時只係日落,要一路等到天黑先有夜景睇,但最慘係北海道好夜先天黑,山頂又凍又大風,越夜又越多人,霸咗靚位又唔敢走開,捽之等到天黑喇,老實講,函館夜景都幾靚,但同香港真係無得比。睇完夜景趁人少就落山。

落山後先去酒店  check in,Super Hotel 果然經濟又企理。放好行理再出動醫肚,一行人再去大門橫丁食拉麵做晚餐,早 d 番酒店休息,事關第二朝要好早出門。

(day 2 完)

沒有留言:

發佈留言