2018年10月4日星期四

三儍襲北海道+東京 day 9 13/8/2018

一朝早我哋就 check out,離開札幌去積丹。由札幌去積丹原本大概2鐘,不過天氣越嚟越差變得好大雨,兼且開始塞車,所以要3個鐘先到積丹。揸咁耐車嚟到呢度其實為咗好出名嘅赤海膽。去到食堂うしお已經滿坐,要等咗一陣先有得入坐。坐底我哋就叫嘢食,我哋叫咗赤海膽丼,蟹肉丼,三文魚子鮑魚刺生丼等,另外再叫咗响螺刺身同北寄貝刺身。海膽好甘甜好新鮮,完全無押味;鮑魚刺身又鮮又脆;海螺刺身同北寄貝刺身都好新鮮,總知所有嘢都好好味。呢餐雖然唔平,但絶對值得,而且咁靚咁新鮮嘅海膽真係要嚟到原產地先食到,所以揸幾個鐘頭車特登嚟呢度食都好值得。食完嘢我哋就去食堂後面嘅海邊行咗陣,就上車去神威岬。


上到神威岬好大雨,原本响車度諗住等到天氣好d先同三儍上去行下,不過天氣越等越差,唯有我自己上去映相就走,上面風景其實好靚,如果天氣好嘅一定仲靚,希望有機會可以响好天氣再嚟欣賞風景。


我哋係時候離開積丹去余市。原本安排咗去摘水果,不過天氣一路無好轉,而目好塞車,預計去到農園到差唔到閂門,所以臨時改去余市蒸餾所。去到其實都無乜時間行,只係可以去試酒。呢度提供咗三種酒試,其中二種係威士忌另外一種係蘋果酒,另外仲有提供冰同梳打水可以溝嚟飲。唔飲酒嘅就可以飲免費供應果汁同茶。三儍唔飲得酒,不過就對嗰三杯酒好有興趣,俾佢哋聞下就當飲咗。試完酒去土產店買咗d酒就走喇。跟住我哋就去隔離嘅余市宇宙記念館,點知今日休館,响門口映完相就揸車離開余市去小樽。



去到小樽已經係晚餐時間,所以決定先晚餐再返酒店。我哋今晚去若雞時代食炸雞。去到總店好好彩有位泊車,等咗陣就有得食喇。我哋叫咗炸雞頸、雞皮、雞件、雞翼同呢度嘅名物炸半邊雞。d炸雞好好味,皮脆肉嫩兼有肉汁,雖然大家都唔係好肚餓,但因為d嘢太好味所以好快清哂。

食飽飽我哋就去酒店check in。今晚我哋住ホテル・トリフィート小樽運河,呢間酒店係新開,所以可以用比較平嘅價錢住到。我哋住嘅係雙人房,間房好大好舒服;酒店地點好方便,行去小樽運河都唔駛10分鐘,我哋放好行李就出去小樽運河附近行下。夜晚嘅小樽運河响燈光配合下好靚好溫柔,天氣涼涼哋响河邊散步好舒服。散完步去便利店買雪糕做宵夜,再返酒店嘅大浴場舒舒服服浸過浴就休息喇。



day 9 完)

沒有留言:

發佈留言