2018年10月8日星期一

三儍襲北海道+東京 day 10 14/8/2018

瞓醒覺梳洗後就去食早餐。早餐我哋又係食魚生飯,由酒店行去車站隔離嘅三角市場大概15分鐘,三角市場人頭湧湧,魚生飯店更加大排長龍,不過為咗美味嘅魚生飯唯有排埋一份。排咗大半個鐘終於有得食喇,我哋叫咗自訂魚生飯,魚生飯分量好多,魚生新鮮又甜,好好味。


食飽飽就行返去小樽運河,日頭嘅小樽運河又有唔同嘅感覺,雖然都好多遊客,不過都好容易都映到靚相。映完相我哋就行去行街,小樽好出名嘅係玻璃工藝,不過三儍興趣不大,又驚佢哋唔小心打爛嘢所以無同佢哋睇玻璃,反而最多時間行甜品店,買咗好多蛋糕甜品返香港慢慢食。行到有d攰我哋就去LeTao食新鮮出爐嘅芝士酥皮芝士撻,配埋美瑛牛奶,好滿足。


食完tea我哋離開小樽,揸車去支芴湖。由小樽去支芴湖大概個半鐘車程,不過由於天氣麻麻所以唔敢開得太快,去到目的地差唔多6點。我哋今晚住溫泉旅館丸駒,泊好車就check in,由職員帶我哋上房。我哋book 嘅係8疊大嘅山景房,點知開門嚇咗一跳,旅館upgrade咗我哋去特別室,間房勁大之外仲對住支芴湖,好舒服。三儍就最開心,响房裏面走嚟走去。我哋响房休息一陣就食晚餐。


今晚我哋响自己房食會席料理,由職員將晚餐一份份放响小几上而拎入嚟,將食物擺好位就離開,我哋可以舒舒服服無拘束下慢慢享受我哋嘅晚餐。今晚晚餐好豐富,賣相精緻,而且味度出乎預料地好食,份量亦多到差唔多食唔哂,就連兒童餐都好好食好吸引。


食完好好味嘅料理之後就去浸溫泉。不槐為秘湯協會嘅會員,呢度嘅溫泉水100%天然,d水好滑又夠熱,浸完成個人鬆哂。浸完溫泉返到房職員已經舖好哂床,三儍好興奮碌嚟碌去,玩咗陣大家都攰,加上食到飽飽又浸完溫泉,所以今晚我哋就好早休息喇。


(day 10 完)

沒有留言:

發佈留言