2018年10月18日星期四

三儍襲北海道+東京 day 11 15/8/2018

噚晚好早瞓,所以今朝好早就起咗身。叫醒埋三儍我哋就去浸溫泉。呢間酒店本身响湖邊有個野湯,泉水亦响湖底湧出,個溫泉最特別嘅地方係泉水嘅水位會隨往湖水嘅水位高度而變化。由酒店行過去野湯要行一小段路,嗰度無沖身嘅地方,只有一個簡單嘅更衣室換衫。可能時間尚早,溫泉一個人都無,可以一個人對住個湖慢慢浸,到開始有其他住客嚟就返去大浴場浸多陣就去食早餐。


早餐選擇唔算好多,不都有自家製嘅麵包同廚師即場煎蛋同奄列,而且味道都好好,食飽飽我哋就响酒店嘅碼頭附近行咗陣,可惜天氣麻麻好大雨,如果唔係就睇到支芴湖嘅全景;雖然煙雨蒙蒙,但响碼頭映出嚟嘅相都好靚。映完相响房抖多陣我哋就check out 啦。


離開支芴湖,我哋就去揸車去辛新千歲市行 outlet。我哋先去新千歲 Rera Outlet,不過可惜好多舖頭都執咗,無乜好行,所以決定揸車去返札幌嘅三井 Outlet Park。去到已經中午,所以我哋先响 food court,食咗拉麵做午餐先再行街。好彩三井Outlet全室内,就算外息邊幾大雨都無乜問題我哋行到5點左右就離開返新千歲啦。


返到新千歲,我哋先去酒店check in 放底所有行李,再去還車,不過揸㗎車去還嗰陣嘥咗好多時間搵路。結果搭租車公司嘅 shuttle bus 返到機場已經7點半,好多舖頭都開始預備收舖,我哋行快兩部去到國內樓嘅 Royce' Chocolate World都趕得切仲未收舖,可以買到特製嘅朱古力麵包,响嗰度映多陣相行左一陣就係時間搵食。


部份食店都開始收舖,選擇唔多,最後我哋揀咗食成吉思汗燒烤,亦即係烤羊肉。本身我哋比較少食羊肉,因為怕羊羶味,不過呢度d羊嘅羊羶味唔太濃可以接受,食落都幾好食,原本只叫一盤肉都好快食哂所以再追加一盤,食飽飯我哋就返酒店啦。


由於聽朝早機,所以我哋今晚我哋响機場嘅Air Teminal Hotel,酒店走廊好闊,可以用行李推行李上房,需然房有d舊,但乾淨整齊,房都算大,開多一張床都仲有位走動,酒店包埋可以去千歲機場溫泉浸,不過因為要整埋行李,聽日又早機所以放棄。我哋pack 好行李就早d休息啦。


day 11 完) 

沒有留言:

發佈留言