2018年10月30日星期二

三儍襲北海道+東京 day 12 16/8/2018

今日我哋會離開北海道返東京,一早起身整理好行李就去酒店嘅餐廳食早餐。早餐選擇好多好豐富,味道都唔錯。食飽拎埋行李就去酒店樓下嘅內陸機counter check in,好方便。


我哋搭朝早9點半嘅機,11點左右就到咗羽田機場,拎埋行李就搭MonorailJR去酒店。我哋今次住目白嘅Richmond Hotel,酒店算幾近JR站,周圍都有便利店同食店,都幾好住。不過最唔放便嘅係目白唔係大站,去好多地方都要先去池袋轉車。我哋拎咗行李去酒店記存就出去午餐啦。

我哋先搭JR去有樂町,响車站附近搵餐廳食午餐。今餐食九州風和食,我哋叫咗鐵板牛脷同鐵板雞肉定食,d嘢都幾好食,而且價錢都算低食。食飽飽我哋就去玩喇。


我哋嘅目的地係警察博物館,由車站行過去大概十分鐘左右就到。三儍離遠見到有日本警察標誌嘅建築物已經好開心,行到過去見埋博物館門口嘅警車就更興奮。職員見到三儍咁興奮仲主動出嚟問我哋想唔想借制服嚟映相。填好資料卡三儍揀好款同size就可以坐上警察直升機同電單車上面映相。映完相換返衫我哋就上樓上繼續參觀。同香港嘅博物館好唔同,呢度嘅博物館充滿趣味,有得好似警察咁揸案,玩掃指紋,認鞋印認軚印同幫犯人併圖,又可以認識道路規則,除此之外仲有展示唔同年代嘅警察制服同裝備,又有d懸案嘅資料睇,無論大人定小朋友都玩得好開心。


我哋玩到人哋閉館先捨得走。離開博物館我哋响有樂町站附近行多陣街就去池袋食晚餐。我哋今晚去磯丸水產食,不過今次有d失望,食物選擇少咗好多,好彩我哋唔算好肚餓,食完我哋就返酒店休息。


我哋去 front desk 拎返行李就上房。我哋 book 嘅係三人房,但間房只係雙人房監硬加多張床,好迫好窄,開喼要响床上面開,反而衛浴間就好大,好彩張床好舒服,我哋聽朝要早起,所以就早d休息啦。


day 12 完)

沒有留言:

發佈留言