2017年2月28日星期二

三儍襲新潟 day 6 25/1/2017

今日我哋就會離開冰天雪地嘅湯澤,返去東京喇。一早就去餐廳食完早餐就check out 坐酒店嘅 shuttle bus 到 JR 站。搭一個鐘多d嘅新幹線就到咗東京站,再轉車去池袋放底行李,12點我哋就可以出發去新宿行街街喇。


到咗新宿首先係醫肚,我哋因爲好肚餓所以求其去咗一間餐廳食嘢,餐廳d嘢食味道普普通通,之後再响街邊食咗個好好味嘅甜品,食飽飽就開始行街街。行完新宿再轉戰原宿,最後滿載而歸,係時候返酒店放低d戰利品再去食晚餐。



我哋今晚住嘅係 Super Hotel Lohas,我哋book 嘅係三人房,二三少本身係免費入住,不過之前都send定e-mail 同酒店講我哋會有二大三細入住,check in 時職員話我哋book嘅三人房唔夠我哋瞓,會俾另一間房俾我哋,結果我哋攞房嗰陣嚇咗一跳,酒店居然安排咗間團體房俾我哋,連埋梳化床總共有5張床,間房亦係嚟東京咁多次之中最大間嘅,房外面行幾步就到食早餐嘅餐廳同大浴場,好正好方便。


參觀完間房我哋就去食晚餐,今晚我哋去每次都必食嘅磯丸水產,d 嘢依然咁好味,食飽飽就返酒店,去大浴場浸浴再瞓覺啦。


(Day 6 完)

沒有留言:

發佈留言