2017年2月18日星期六

三儍襲新潟 day 5 24/1/2017

今日全日响湯澤玩。瞓醒覺我哋餐廳食早餐,早餐好豐富,除咗和式食同西式嘅早餐之外,仲有即做飯團。食完好滿足嘅早餐之後,三儍就急不及待上房換衫出去玩嘞。


今日我哋最主要係俾三儍學滑雪,出發前已經睇過附近滑雪場嘅資料,湯澤大型滑雪場學滑雪嘅費用唔平,但因為唔知佢哋有無心機學唔想嘥錢,所以最後決定去酒店附近嘅一本杉滑雪場玩,嗰度比較細,得一條滑雪道,而且斜度無咁大,只啱小朋友同初學者玩,但相對地就安全d。
由酒店行過去只係5分鐘左右,滑雪場口嘅一本衫食堂就係租雪具嘅地方,我哋入到去同食堂幫三儍租雪具同予約教練,總共都係12000円。俾咗錢就由食堂嘅公公婆婆幫三儍揀啱用嘅滑雪工具。自己响雪地玩咗陣教練就嚟幫三儍上堂,教練好有心機教,可惜最細嗰個無心機學,好快就自己走咗去玩,二哥全程上堂但上完堂就揀咗玩雪唔再練習,反而大哥經過教練一個鐘頭嘅指導之下都掌握到滑雪嘅技巧,上完堂再自己練習,最終都可以自己滑到。


玩到肚餓又攰又涷,就去食堂食午餐兼休息一下,食堂d嘢都幾好食,食飽抖夠又暖咗身之後我哋就再去玩,大哥繼續練習,二、三儍唔滑雪就玩剷雪同坐雪兜,雪兜同玩雪嘅用具都係雪場免費提供,我哋當然有玩埋一份啦,玩到差唔多4點大家都攰個身又濕就離開,返酒店沖個熱水涼兼換衫再出去。


我哋換好衫就出去JR 站行街街。湯澤站嘅 CoCoLo 商場可以算係湯澤其中一個景點,呢度除咗有好多唔同嘅手信賣之外,仲有得浸溫泉同試酒。試酒只係500円就可以拎到一個小酒杯同5個代幣,只要揀啱酒,放好杯入代幣㩒個制機器就會自動斟酒,我哋2個人一共試咗10種唔同口味嘅清酒,飲飽酒買完手信就返酒店。


上房放好d手信就去餐廳食晚飯,今晚嘅食物大致上同之前一晚差唔多,食飽飽就房換好衫再去浸溫泉,之後就休息喇。


(day 5 完)

沒有留言:

發佈留言