2017年2月4日星期六

三儍襲新潟 day 2 21/1/2017

今日我哋會去新潟,由成田出發到新潟大概三個半鐘左右,由於唔想太晏先去到新潟,所以一早起身先去成田機場換JR Pass,我哋用嘅係長野新潟地區 Pass,响香港預先買平1000円,5日票17000円,排咗大半個鐘終於換好JR Pass同 NEX 嘅車票,返酒店食過簡單嘅早餐就拎埋行理去搭車喇。

三儍知道出發去玩都好合作,坐上NEX 已經好開心,當去到東京站轉新幹線就更加興奮,响新幹線嗰個半鐘玩下睇下映下相好快就過,當過條長長嘅隊道見到白茫茫嘅雪地就知道我地好快到達我哋嘅目的地。新潟市需然無落雪,但氣溫明顯低好多。我哋將行李寄存响酒店就去參觀味噌廠嘞。


由酒店行去味噌廠大概15分鐘路程,去到我哋同店員表明來意之後登記資料,响等見學開始之前店員俾咗唔同嘅味噌產品我哋試食,試完都忍唔住買咗d自用。買完嘢我哋就由職員帶領下參觀味噌廠。廠裏面充滿住味噌嘅香味,職員同我哋講解有關味噌嘅製造過程之外,仲有講解佢哋味噌廠嘅歴史,半個鐘嘅見學好快就完,下一站我哋就去一條馬路之隔嘅清酒店繼續參觀。


去到清酒廠佢哋嘅見學啱啱好預備開始,我哋換好拖鞋就跟大隊入去酒廠,由職員帶住參觀酒廠同講解造酒嘅過程,見學三十分鐘左右就完結,原本我哋想試下佢哋嘅酒,不過有個小朋友扭計,所以我哋就離開嘞。


我哋沿路行返去新潟站,响車嘅麵包店食咗好好味嘅麵包做tea,行咗陣就返酒店 check in。我哋嚟兩晚都係住 Comfort Hotel,同之前嗰間差唔多,不過間房就稍為大間少少。check in 咗俾三儍瞓咗個幾鐘我哋就去附近嘅 Bandai City 行咗陣街,再去食晚餐。


今晚我哋响酒店附近食燒肉放題,連酒精飲品放題每人4000円左右,食物水準好ok,無論燒肉定係料理都好味,食到飽飽就埋單,原來店員無計小朋友只收大人,所以呢餐都算好低食。食飽我哋就返酒店瞓覺喇。


(day 2完)

沒有留言:

發佈留言