2017年2月11日星期六

三儍襲新潟 day 4 23/1/2017

今日我哋會離開新潟市,瞓醒食完早餐寄存行李响酒店就出去嘞。一出去已經見到落緊雪,三儍急不及待走出去'淋'雪,超開心!我哋今日行程比較鬆動,所以安排咗附近嘅新發田市行下 Aeon Mall,由新潟市搭JR去只係大概半個鐘,但一落車就已經係兩個世界,完全係白雪茫茫。我哋响 Aeon Mall 行完街,食埋幾好味嘅午餐响好大雪嘅無人車站搭JR返新潟市嘞。


响酒店拎返行李我哋就搭新幹線去越後湯澤,正當我哋以為好好彩趕得切搭早一班車之際先至發現我哋上咗嗰班車係唔停湯澤。好彩發現得早,可以响燕三条站落車再轉車,總算有驚無險。去到越後湯澤已經5點左右,一出車站已經好大雪,我哋推住行李就去酒店。由車站去酒店都係5分鐘路程,但因為落住雪要行上小山坡,加上又要推住行李要慢慢行,所以用咗雙陪時間先到酒店。去到check in 咗就上房嘞。


我哋book嘅係和室,上到房先知原來酒店 upgrade我哋地去和洋室,間房大咗,多咗兩張床同個小廳。三儍見到榻榻米照例好開心,四圍走四圍碌,擾攘一輪就去餐廳食晚餐。



晚餐係自助餐,食物種類好多,有即做嘅壽司、天婦羅、燒海鮮貝類、燒牛肉,仲有蟹腳、串燒,和食冷盤同熱食,就連火煱都有,豐富又好味。食到飽飽我哋就出去行咗陣,去便利店買咗d飲品就返酒店浸溫泉,之後返房玩大富翁同就休息嘞。




(day 4 完)

沒有留言:

發佈留言