2016年10月23日星期日

三儍襲東京東海 day 10 26/8/2016

今日係旅程最後嘅一日,一早起身先去浸多次溫泉,可能好早嘅關係,溫泉無其他人,可以舒舒服服咁浸。浸完食過簡單嘅早餐就要check ouout嘞,呢間酒店真係好舒,lobby 仲佈置得好靚,有機會真係想再住多次。


離開酒店我哋就揸車去茨城嘅JAXA筑波中心,車程半個鐘多d,泊好車先去最大嘅一號展示館,裏面展示咗好多唔同嘅人造衛星嘅實物、火箭模型等等,連ISS嘅1:1模型都有。鐘意太空同宇宙航空嘅大少就最興奮,可以見到好多書上面見過嘅人造衛星,又可以入去佢最鐘意嘅ISS裏面參觀,二、三少雖然唔多知嗰係乜,但見到太空衣同火箭都好開心。參觀完照例去紀念品店買咗少少紀念品就走喇。


我哋跟住就去附近嘅Aeon Mall行街街,响超級市場買水果食物返香港享用。買完嘢係時侯醫肚,我哋午餐就揀咗去和幸食炸豬扒,d嘢食ok,食飽係時候出機場喇。



去到成田機場嘅Toyota還咗車,再由職員送我哋去客運大樓。由於我哋予多咗時間,所以可以响機場行一陣。雖然過海關時有少少意外發生,但總算順利咁上機返香港喇。


(全文完)

沒有留言:

發佈留言