2016年10月19日星期三

三儍襲東京東海 day 9 25/8/2016

今日我哋5點半就起身,換好衫就出門口,去沼津港魚市場睇拍賣,由酒店揸車過去都係10分鐘車程,不過泊好車行得過去魚市場都6點鬆d,大部份海產都拍賣完,淨翻幾組買手响度揀海鮮,不過都睇到佢哋為咗競投盤海鮮又打手勢又叫囂叫,又幾得意。睇完海鮮拍賣我哋就行出去展望台度睇下個水閘,仲意外哋俾我哋見到無雲遮住嘅富士山𠻹。睇完拍賣我哋就返酒店食個豐富嘅早餐,再返上房補瞓一覺。


嚟到沼津市除咗睇海產拍賣,當然要試下佢哋嘅海鮮啦。所以我哋瞓醒之後就check out,再去返沼津港行漁市,行到大家肚餓就搵間餐廳食午餐。我哋叫咗四個set,二有炸櫻花蝦定食、葱吞拿魚碎定食同魚生丼飯。魚生好新鮮,不過佢哋嘅特產櫻花蝦刺生同小魚刺身就唔多啱我哋口味嘞。食完午餐我哋响魚市行多陣就離開喇。


下一站就去御殿場outlet街,去到泊好車之後就開始行街,不過今日好多人, 而且d品牌又唔多啱睇,只係買咗少少嘢,最大收獲係食咗個 H牌限量版嘅紅酒雪糕,面層有銀箔做點綴,又靚又好食。


見無乜收獲,就提離開揸車去今晚酒店嘅所地,諗住可以他他條條行一陣街,再慢慢食晚餐,點知原本唔駛2個鐘嘅車程足足用咗4個幾鐘先到,原因係途經嘅首都高速大塞車,去到千葉縣嘅柏市都已經9點,大家都又肚餓攰,求其去咗間家庭餐廳食過普普通通嘅晚餐就返去酒店。


我哋今晚嘅住嘅酒店係咁多晚最正嘅,除咗新、房夠大又舒服之外,仲有天然溫泉浸,上到房放好行理之後就後就去大浴場沖涼兼浸浴,舒舒服服浸完溫泉就返房休息嘞。


(day 9 完)

沒有留言:

發佈留言