2014年7月27日星期日

三儍襲星馬 day 4 16/7/2014

今朝早咗d起身整理行理,因為今日就要check out返新加坡,整理好行李就去餐廳食早餐,由於時間尚早,今朝唔駛排隊就可以食早餐。慢慢食完早餐之後就上房換泳衣,去酒店泳池浸下水。

可能waterpark響附近,酒店泳池唔係太大,有一個深少少可以俾人游到水嘅池同另一個嬉水池,幾隻怪獸唔識游水,只響嬉水池玩下水,雖然係咁,三隻嘢都玩得好開心,夠晒鐘先依依不捨咁離開。

























返房沖好涼換衫執好 d 嘢就要check out,真係好唔捨得呀!見仲有 d 時間,就由得3隻怪獸響lobby玩番夠本,而司機就準時12點接我地返新加坡。

由新山返新加坡大概個半鐘車程,不過司機唔熟路兜咗岸先搵到酒店,去到酒店check in埋上到房已經2點幾。我哋今晚住 Holiday Inn Singapore Orchard City Centre Hotel,間房幾大幾舒服。我哋放低行李就出去喇。


































酒店行去地鐵大概8分鐘路程,唔算好遠但亦唔叫方便。原本想去Science Museum,但因為時間唔多夠,臨時改咗去聖淘沙行下。我哋先搭地鐵去到港灣站,食咗少少嘢再搭 Sentosa Express 入島。



Sentosa Express車費唔平,但只要響島內就可以任搭,我哋入嚟其實漫無目的,只係諗住四圍行下。由於飛之前實在太忙,根本無時間做功課,一路就以為Garden by the Bay響聖淘沙,落咗車搵唔到 Garden by the Bay就問車站職員,見到佢O哂咀先知自己搞錯咗,唉!真失敗!一場嚟到無理由就咁就走,研究完一輪決定行下蝴蝶爬蟲館。

蝴蝶爬蟲館入場費唔平,要S$16,小童都要S$10,但講真,真係吾多值,館內好似日久失修,d設備頗陳舊,係就係有個蝴蝶保育區可以睇下蝴蝶,不過好細,唔駛15分鐘已經行完,館內仲有好多昆蟲標本,不過大家都覺得頗核突,係咁依行下就算。行完決定出返去市區食晚餐。























今晚我哋去老巴剎食飯,行均全個熟食中心之後叫咗魚旦湯、蝦麵、炒貴刁,炒飯、蠔餅同豬什湯,味道其實普普通通。食完嘢去廁所先見到老巴剎後面條街有好多檔香噴噴嘅串燒,雖然已經好飽,但都忍唔住去排隊買,串燒價錢唔貴,大概S$1一串,我哋買咗兩打番去酒店做宵夜。























番酒店途中買咗啤酒果汁食串燒時飲,沖完涼我哋就食宵夜。d串燒雖然凍咗,但都仲好好味,d蝦唔鯹之餘仲好香蝦味,細細隻居然有膏;雞肉牛肉好嫩滑,配埋個唦嗲汁真係無得頂。食飽我哋整理好行理就瞓覺喇。



(day 4完)

沒有留言:

發佈留言