2014年7月14日星期一

三儍襲星馬 day 2 14/7/2014

半夜我哋起身是睇波兩個大嘅又一齊起身,因為係世界杯總決賽,加上又係放假關係,所以都由得佢哋,結果咪場波未完就瞓番。


























第二朝我哋起身食早餐公梳洗執好行李之後就check out,因為約咗包車司機9點半嚟酒店接我哋去新山Legoland。雖然係貴,但係就勝在舒舒服服唔駛拎住 d行李周圍走,連過海關都唔駛落車,一個鐘頭左右我哋已經離開咗新加坡,到咗馬來西亞新山嘅Legoland 酒店。


































未入酒店已經俾佢跟外表吸引住,入到去簡興奮到不得了,酒店lobby已經有兩個超大嘅主題模型,下面有大量Lego俾小朋友砌,三儍一入去已經失控,衝咗去玩,嗲嗲負責𥄫住佢哋,而我就去check in。由於我哋check in時正值退房時間,所以大排長龍,不過職員做野算好快手,好快就搞掂。



































原本我哋plan check in後就上房換衫去water park, 不過因為未有房攞,所以我地改變計劃,先去 Legoland玩,聽日先去 water park。由Legoland 酒店行去Legoland只係行5分鐘左右,好方便。我哋訂酒店時已經訂埋 combo ticket,所以唔使買飛就可以直接入場。未入到場響門口已經見到好多Lego公仔,大家已經好興奮,入到場就開始搵game 玩。其實場內好多game 都唔適合3歲以下/80cm以下嘅小朋友玩,所以三少大部份時間齋睇無得玩,二少就可以玩少量game,同Disneyland 好唔同,有部分game 就只限俾小朋友玩,大人只可以響外面等。Legoland 內遊客唔多,大部份遊戲唔駛點排隊,所以用咗唔太多時間就玩咗8成想玩嘅game。






































玩到肚餓就去園內餐廳食個 late lunch,其實d嘢都唔算貴,我哋叫咗一個四人套餐有一個大pizza四杯飲品一客雞翼4pack生果都唔駛80蚊馬幣,不過d嘢就嘛嘛地好食。



























 玩到四點幾我哋已經好攰,天氣又熱又曬,係時候去攞房返去抖抖。Legoland嘅房有唔同嘅主題,分別係海盜、冒險同王國,我哋揀咗海盜。酒店佈置真係氹得 d細路好開心,周圍都有Lego人,連𨋢都有disco嗰d 轉燈,搞到搭𨋢都變成遊戲。一開房門大家都‘嘩’咗一聲,因為間房好正,比想象中大,有張碌㗎床俾小朋友,另外一張大床,佈置得好靚,d浴室用品包裝都有Lego 公仔。房裏面仲有個尋寶遊戲俾小朋玩,搞咗一輪終於開到寶箱,裏面原來有3包Lego,三儍一人一包,開心都暈。三隻怪獸仲有精力,摷咗房裏面盒Lego 出嚟玩,我哋就攰到死咗,連晚餐都唔想出去食,晚餐只係出去Legoland 出面mall買KFC同雞飯外賣解決,食飽就沖涼瞓覺喇!

(Day 2完)

沒有留言:

發佈留言