2014年7月25日星期五

三儍襲星馬 day 3 15/7/2014

由於噚日幾隻怪獸玩得太攰,今朝晏咗起,梳洗後就去樓下餐廳食早餐,去到已經大排長龍,響等位其間3隻怪獸就成機去玩,等咗唔係好耐就有得食喇。 餐廳佈置得幾靚,食物選擇都幾多,仲有廚師即場煎pancake奄列,不過餐廳衛生麻麻,有烏蠅飛舞,拎食物嘅碟又有d洗唔乾淨,仲有污積,呢樣真係要改善。


































還好食物質素都ok,食飽又出發去玩喇。今日我哋先去waterpark 玩,我哋先上房換好泳衣,就行去waterpark。我哋拎住combo ticket係2大1小嘅,2個小儍入legoland 係免費,不過入waterpark就要買張嬰兒,票價10蚊馬幣,送2條嬰兒游水褊。入場之後我哋先用20蚊馬幣租一個locker放底 d 貴重嘢再出去玩。好可惜Joker Soaker 要維修所以close 咗,得番Build-A-Raft ,Wave Rider同Splash Safari可以俾2個小儍玩,不過好彩佢哋都玩得好開心,至於哥哥就有玩其他滑水梯,仲話好好玩添。唔經唔覺玩咗3個半鐘,見開始肚餓就去換衫番房沖涼,再去legoland。



































去到legoland先去食嘢,不過d嘢嘛嘛好食,食完就繼續去玩。























今日係最後一日響Legoland玩,所以玩儘 d,玩番噚日無玩過嘅遊戲,玩到差唔多閂門先匆匆忙忙走去legoland門口嘅紀念品店買Lego。其實d嘢唔算好平,價錢叫合理,不過去到又無理由唔買,見到三儍見到d Lego 雙眼發光個樣,最後都係乖乖俾錢。






































去到6點legoland真係閂門,三傻先依依不捨咁離開。由於未肚餓住,我哋去附近商場買外賣拎番酒店,再落lobby俾三儍玩番夠本。























玩夠就番房沖涼食晚餐,今晚食泰國嘢,估唔到d嘢食凍咗但都仲好好味,食完仲一 d 都唔看口渴,正!食飽咗大家都好眼瞓,睇陣電視就瞓覺喇!












(day 3完)

沒有留言:

發佈留言