2012年3月17日星期六

哥哥慶生兼細佬第一次坐飛機遊曼谷 day1 17/3/2012


閉關差唔多兩年,終於可以去旅行。今次會同埋只得六個月大嘅細佬去曼谷,話就話同哥哥慶祝五歲生日,實際上係想食下行下街攤抖下。今次我哋去咗四日,中牛機去下晝機返,好處係唔駛晨咁早摷醒兩個細路,可以俾佢哋瞓晏d ,走又唔駛太趕,又唔會太夜先返到香港,影響佢哋休息。 

今次同行因為多咗小朋友,為免麻煩決定自己揸車出機場,十一點左右到咗機場check in咗之後就去 Burger King食個早餐,再預備上機。 今次我哋搭泰航,隻機差唔多滿,我哋坐定定之後就起飛啦,細佬一路都好合作,除咗起飛嗰刻有d不安之外都無乜扭計,好快仲瞓埋,隻機飛定咗空姐仲好快安裝個bb籃俾細佬瞓添。食過都幾好味既飛機餐之後細佬就起身,我哋影下相,好快就到咗曼谷啦!

拎行李細佬仲未知乜事坐機場鐵路兒童餐細佬好好瞓喂?無人聽?收線!


落咗機先唱錢,不過機場個rate比較低,所以我哋靜係唱咗少少,夠錢出downtown就算。過海關好多人,不過d staff見到我哋帶住bb,所以帶我哋去第二條隊排,快好多。 

到埗啦!

出咗海關我就先餵飽細佬,爹爹就去買sim card。我哋任務完成就去搭的士出去,的士站頭有職員幫我哋安排的士,佢見我哋行李多,就比咗架大車我哋,不過要成700bat, 比之前300bat貴好多,不過無辦法,好彩個司機好醒目,好快就到咗酒店啦。今次我哋住Grande Centre Point Ratchdamri,地點就係響Four Season隔離,都叫做幾方便,酒店勝左房間夠大,而且係apartment,有廳有房有埋open kitchen,哥哥就最開心,因為夠哂地方比佢走動。由於之前已經同酒店溝通好,所以佢哋已經準備咗bb床比細佬,哥哥就會同我哋同床。

房細佬張床客廳客廳open kitchen 及餐枱
房嘅view有人好鍾意張床

換好衫洗個面就出去喇,我地先去Big C,而爹爹就去 Super Rich唱錢,匯合咗再去Central World 食晚飯。應哥哥要求,我哋今晚食日式燒烤放題,等咗一陣就有位。 呢度用炭火燒烤,d食物選擇都幾多,幾好食,不過衛生就麻麻,晌我哋食食下途中有隻小小強響檯面散步,我用個碗襟住佢,再話比個waiter聽,點知一打開隻碗,隻小小強就投身火海,去都咁嘅地步我地乜胃口都無哂,唯有埋單就人,而張單就平咗100bat俾我哋。

等開餐撇除衛生問題,呢問嘢係幾好味嘅

下一站就再返兜Big C, 我哋買咗唔少日用品,零食手信,跟住就返酒店休息啦。


(Day 1 完)

沒有留言:

發佈留言