2010年7月12日星期一

曼谷快閃遊 day 3 12-07-2010

短短3日既旅程今日就完啦,瞓醒先食個豐富早餐,再去泳水池游個早水。游完水 返房沖涼就出去按摩。嚟到泰國唔按摩好似差咁d嘢咁,所以噚日已經book咗今日去按摩,不過唯一問題係洛洛晌我哋按摩期間做d乜,又驚佢會嘈住人哋,所 以我哋唯有一早去按摩,又有心理預備萬一洛洛唔合作嘈住人就要帶佢走。 去到按摩店,職員帶咗我哋入房,換好衫就開始按摩,可能職員知道我哋帶埋小朋友嚟,預先準備咗多個枕頭同被舖比洛洛,等洛洛可以晌我哋側邊瞓覺,而由於之 前我哋已經同洛洛講定按摩店既規矩, 所以佢都好合作咁安安靜靜,最後仲瞓埋覺添。我哋按咗兩個鐘,洛洛就瞓到我哋差唔多完先醒,醒咗無出聲,不過好有興趣咁睇住我哋按摩,搞到幫我哋按摩嗰兩 個泰姐都忍唔住笑!


舒舒服服咁嘆咗兩個鐘,係時候返酒店執好行李check out 啦,check out 咗就搭的士出機場,係機場食埋lunch就搭飛機返香港啦!

(全文完)

沒有留言:

發佈留言