2010年7月11日星期日

曼谷快閃遊 day 2 11-07-2010


今日一早起咗身,梳洗後就去食早餐。早餐自助形式,選擇都幾多,而蛋類奄列就即叫即整。慢慢嘆完早餐之後就上房換衫去游水,酒店泳池嚮曼谷嘅酒店嚟 講算係好大,不過泳池長期晒唔到太陽,d水比較清涼。 由於我哋太早, 泳池無乜人,同洛洛玩咗一陣水,再去隔離嘅兒童遊樂場玩。洛洛玩到唔捨得走,但係我哋要返房沖涼換衫出去喇!

出 門口前先去 front desk 請職員幫我哋訂檯今晚食飯,再搭BTS 去 Siam。第一站先去 Siam Paragon行街街,佢哋d嘢都唔平,所以行咗一陣就轉戰超級市場。超級市場好明顯啱我哋行好多,d 嘢有d仲平過 Lotus,所以我哋買都成架shopping cart 都滿咗。比完錢就將買咗既嘢寄存晌佢哋幾 customers service counter, 再去行 Siam Discover 同 Siam Center。


Siam Discover 正晌度大裝修,沙塵滾滾,行咗 Loft 同 Boots,無乜收獲走行返 Siam Center。Siam Center 好多舖頭都做緊減價, 不過淨係買咗對鞋,對鞋都幾靚,個款都幾 in, 而且唔駛2百蚊,低!!
一輪 shopping 運動後又肚餓,結果最後又去返 Greyhound Cafe 食 lunch。我哋點咗3款麵食,2碟單骨雞翼同1個帶子沙律,d嘢好好味,價錢又合理。

沒有留言:

發佈留言