2010年7月10日星期六

曼谷快閃遊 day 1 10-07-2010


啱啱去完日本,見有3日假,心思思想去啲可以hea吓嘅地方同老公慶祝生日。泰國局勢都算穩定,CX Holiday又做緊pomotion, 咁就促成咗今次曼谷快閃遊。

一早去到機場,check in完就去食早餐,可能啱啱開始放暑假,機場人山人海。食完早餐就預備上機喇。今次我哋撘CX, 一如以往,CX啲嘢都係咁難食,不過佢哋送比洛洛嘅gift set就幾精美,洛洛簡直愛不釋手。兩個幾鐘嘅機程好快完,話咁快就到咗曼谷喇!


過咗海關攞埋行李就出去搭的士去酒店,300bat左右(包 toll way)就去到酒店,又快又舒服。今次我哋住既 Four Season Bangkok,其實之前都住過兩次,但係可能暴亂令到曼谷既旅客少咗好多, 佢哋既服務比之前更殷勤,Check in 咗就由職員帶我哋上房。房間好大,設計豪華,連全套浴室用品都係 L'occitane,我哋休息咗一陣,有職員送咗一碟糖果小食嚟比洛洛,氹到洛洛好開心。坐多一陣又有職員嚟加多張床被洛洛瞓,雖然加多張床,但係間房 仍然好寬落。


休 息完就開始肚餓,我哋決定出去揾食加行街。第一站係Chilom Central Grayhound Cafe, 老公念念不忘佢哋既單骨雞翼,所以指明要晌度食。我哋點咗3個意粉,1客單骨雞翼同1份帶子沙律,加埋飲品都係1千bat左右,d嘢又平又好味。食完飯就 晌 Central行街街。雖然話 Central 做緊減價,但係 d 嘢一 d 都唔平,我都只係買咗小小內衣,睇中咗對 Vivinne Westwood x Melissa既膠鞋,不比我上年買貴好多,所以無買到。嚟曼谷之前知道 Istean 啱啱開番,就去 Istean行下。

Istean d 嘢其實都幾老餅,不過樓上既紀伊國書屋就做緊大減價,重比我買到個連 Lesportsac 袋仔嘅雜誌,Lesportsac個袋同晌 shop買既差唔多,但係響哩到都係賣100蚊左右,係我哩個trip最鐘意既戰利品。
行 完街反酒店放低d嘢就再出去行 supermarket,以前就有又方便又好行既 Big C,但係 Big C 燒咗就唯有去遠d既 Tesco Lotus,我哋搭 BTS 到 On Nut,一出站就見到 Lotus,都尚算方便,不過就無 Big C 咁好行。我哋買咗d日用品同零食就返酒店啦!


嚮酒店休息咗一陣就去酒店既 Spicy Market食晚餐,Spicy Market d 嘢都幾好食,但係好可惜無我最鐘意嘅生蝦刺生,我哋叫咗蝦餅,兩個炒飯,冬陰公湯同炒雜菜。食飽就返上房休息啦。

沒有留言:

發佈留言