2019年10月15日星期二

三儍襲山陰山陽day 12 8/8/2019

我哋今日會去玩刺激嘅嘢。一早起身落樓下食早餐,呢度嘅早餐雖然選擇唔算好多,但都有魚生食,其他嘢食味道重唔重錯。食完豐富早餐我哋就出發喇。

我哋今日會去玩森林冒險,呢間本身係返法國公司响日本好多地方都有森林冒險遊樂設施,廣島呢一個未算最大,不過志在比三儍試吓,我哋之前已經上網預約左Canopy Course大小同價每人2800 由於森林冒險設施通常係深山,我哋8點鐘就出發,差唔多兩個鐘頭車程先到目的地。登記左俾咗錢之後食完就幫我哋穿好安全帶,跟住就有教練先教咗我哋有關基本嘅安全知識,有一個好矮嘅練習佢區俾我哋試吓爬下操作下條安全帶,跟住就正式開始玩啦。成個course 有三條路線,難度逐一升級;雖然呢個係小朋友玩嘅course,但一d都唔易玩,要响二、三樓高靠鋼索木橋同繩網响樹之間爬嚟爬去,初初玩三儍都有d驚,但玩玩下就習慣咗,仲玩得好開心,大概兩個鐘左右就玩完成個course,雖然有啲攰,不過真係好好玩,下次嚟日本我哋都會再安排玩森林冒險。


雖然份早餐好豐富,但體力勞動完大家都已經好肚餓,所以就出發去食午餐。我哋揸咗個半鐘頭車就到咗三次市嘅酒莊,呢度除咗有酒賣之外,仲有燒肉食,而且網上評分唔錯。我哋叫咗三個唔同嘅set,前菜沙律同甜品可以去自助吧枱攞。呢度嘅肉同海鮮都好新鮮好靚,分量亦都唔少,d嘢好食之餘餐廳環境仲好好舒舒服服食完飯之後我哋就响酒莊行下。


三次市盛產提子,所以呢度出嘅酒都有翻上下,响日本國內攞過唔少獎。酒莊咗有唔同款嘅紅白酒之外,仲有提子汁可以試飲,雖然酒同提子汁買返香港又重又論進,但試過之後覺很值得抬返香港;除咗果汁同酒之外,呢度仲有好多用紅白酒造成嘅糕點糖果賣,最後我哋都滿載而歸。


食飽買飽我哋繼續去玩。我哋下一站就去半個鐘頭車程嘅世羅高原,之前做資料搜集嗰陣已經知道有向日葵節所以特登安排嚟呢度玩。成個山頭都係唔同品種向日葵,襯埋藍天白雲映相出嚟好靚,除咗睇風景影相之外,呢度有一個好大嘅向日葵迷宮可以俾三儍玩仲可以比100円就可以自己剪一次支太陽花走。我哋玩到五點左右就走,揸車返廣島市。


我哋返酒店泊低架車放低啲嘢抖陣就預備出去食晚餐。今晚我哋去海鮮居酒屋食,我哋叫咗燒海鮮併盤、炒飯、炸蝦、炸雞炸薯條等,埋單雖然唔平,不過d嘢都好好食,食飽我哋就返酒店休息喇。 


(day 12 完)

1 則留言: