2019年8月26日星期一

三儍襲山陰山陽 dayb3 30/7/2019

今日我哋會開始自駕遊。一早起身食完簡單嘅早餐就check out。搭JR去到難波嘅Times 攞車。Times嘅職員好好人,不過做手續就好慢,要個幾鐘先可以搞掂晒手續攞到車。我哋租嘅係S2級嘅車,嚟緊五日都係會揸Toyota Corolla Fielder,雖然係五人車,但勝在有個大行李箱,除咗可以放到二個大喼一個細喼外,大家都可以得舒服。我哋返酒店拎完拎埋行李就出發去鳥取。


由大阪揸車落鳥取差唔多要三個鐘頭車程,到埗已經點幾,我哋先去Aeon Mall Food Hall 食過簡單嘅午餐,再揸15分鐘車就到鳥取沙丘。鳥取沙丘係日本政府指定為天然紀念物,入選日本地質百選。今日天氣好熱,加埋沙丘嘅沙漠天氣簡直熱到抖唔到氣,雖然咁熱,但三儍見到咁大嘅沙丘都衝咗過去,由入口行上去沙丘最高點距離雖然唔太遠,但因為天氣好熱,加上d沙好鬆軟,所以行上去都幾辛苦,不過咁辛苦都值得,上面望落嚟嘅風景好靚,除咗可以望到沙丘嘅全景之外,仲可以欣賞到一望無際嘅日本海。三儍行到上去意猶未盡,仲要行埋落去沙灘。沙灘d水好清涼好乾淨,舒舒服服浸完腳之後我哋就慢慢行返出去啦。


响沙丘入口洗完腳,休息一陣見時間尚早,就去埋隔離嘅沙之美術館,今期用印度文化做主題,沙雕比想像中靚,好有立體感,好精緻。雖然入場費唔平,但原來遊客有入場優惠,可以用優惠嘅價錢欣賞到咁靚嘅沙雕真係好值得花時間嚟呢度行下。


行完美術館我哋就去附近超市補給,再返去市中心嘅酒店check in。我哋今晚住嘅係响車站附近嘅Green Morris Hotel,由於酒店無三人房,所以我哋5個人要book 2 間雙人房住,酒店幫我哋安排咗2間房响隔離方便照應。房好大,設備都好新,感覺好舒服。放好行李我哋就出去食飯啦。


鳥取市入夜後好靜,好多食店好早就閂舖,選擇唔算太多,行咗一個圈最後決定去居酒屋食晚餐,居酒屋叫炉端かば,係集團經營,d嘢都幾好食,尤其係佢招牌嘅炭燒雞肉,我哋仲叫咗當做嘅生蠔,呢種生蠔品種係夏輝,係鳥取縣獨有嘅品種,配合埋特製嘅醬汁又鮮甜又肥美。食飽飽我哋就返酒店,去大浴場浸完浴就休息喇。

day 3 完)

沒有留言:

發佈留言