2019年2月26日星期二

三儍聖誕襲關西 day 4 27/12/2018

今日我哋就會返香港,由於夜晚8點先上機,所以今日仲有大半日可以慢慢行下。食完簡單早餐之後我哋就搭巴士去四条町行下,朝早嘅鴨川同花見小路無乜遊客,好舒服好好行,行到12點左右左右大家開始肚餓,就去返河原町食午餐。


我哋今日嘅午餐係燒牛肉丼飯,喺餐廳門口揀好要食嘅嘢買好飛,入去餐廳坐好張飛交俾店員就可以等食。雖然呢度只係得牛肉丼飯食,但都有唔同嘅款式同醬汁揀,牛肉丼飯好好食,牛肉鮮嫩多汁好有牛味,啲飯撈埋牛肉汁同特製嘅醬汁好好食,三儍好快就食完飯,食飽我哋繼續行街街。


我哋行多陣錦市場同Aeon Mall,就搭JR Haruka去關西國際機場,食完晚餐就上機預備返香港啦。


(全文完)

沒有留言:

發佈留言