2019年2月17日星期日

三儍聖誕襲關西 day 2 25/12/2018

一早起身食完簡單嘅早餐我哋就check out。噚晚天黑先到埗,所以今朝先見到馬路兩邊嘅金黃色嘅銀杏葉,襯埋籃色嘅天空好靚。我哋朝早先去梅田行街,行咗一朝雖然都無乜收獲,不過大阪站d燈飾同櫥窗裝飾好靚,可以映下相補返數。


午餐我哋去大起水產食壽司,味道鮮度不過不失,價錢唔算特別平,食完午餐行多陣我哋就搭JR去京都。



落到京都時間仲早,我哋先去京都站附近嘅Aeon mall 行下街再搭巴士去酒店check in。我哋今晚住嘅係之前住過嘅Vessel Hotel,不過今次我哋book間大少少嘅房。放好行李我哋就出去食晚飯。


今晚我哋食我哋最愛嘅燒肉放題,d 嘢同之前一樣咁好食,食飯我哋响附近超市行一陣買埋早餐就返酒店嘅大浴場浸浴,食埋蛋糕做甜品就休息喇。



day 2 完)

沒有留言:

發佈留言