2018年7月18日星期三

三儍襲首爾 day 4 12/2/2018

我哋今日主要活動係行街同汗蒸幕。起身食過簡單嘅早餐就搭酒店嘅shuttle bus 去東大門行街街。東大門好大好多嘢行,但我哋主攻小朋友嘅衣物,之前做足功課,所以好快就搵到賣小朋友衫嘅專區。呢度賣嘅童裝好靚,質地都好好,不過主要都係賣比較細嘅小朋友衫,而且女仔衫居多,如果家有小公主嘅就一定破產,我哋三個男仔响度只係買咗兩件上身衫,反而意外收獲係幫三少買到個又平又靚嘅書包預備升小學用。

行完東大門我哋就搭地鐵去永登浦行Lotte Mart,搭地鐵再行咗一輪終於到,由於已經到食飯時間,所以決定先醫肚。呢間Lotte Mart地下就係一個好大嘅 food court,,三儍揀咗一陣決定食部隊鍋buffetd嘢普普通通,食完嘢就行街嘞。我哋主力行超市部份,d小食水果都幾吸引,樣樣都想買,不過我哋一陣仲有節目唔想拎住太多嘢所以都忍手,行完街就去下一個目的地喇。


嚟到韓國,哽要試下汗蒸幕。我哋今次去嘅係龍山汗蒸幕,搭地鐵去到龍山站一出車站就見到。之前我哋已經預先上網買定入場卷,去到核對咗資料拎埋電子手帶就入場,我哋先換好衫就去蒸身。呢度有好多唔同嘅房,聲稱有唔同功能,好似有橡木傳統炭窯、鹽巴房、金字塔房同冷凍房等,除咗橡木傳統炭窯太熱之外,基本上三儍都可以同我哋一齊蒸身,雖然對佢哋嚟講係有d熱,不過就覺得好好玩。出完一身汗係時侯補充水份,我哋去咗小賣部買燻蛋同甜米露一齊食,甜米露好好飲,燻蛋都好好味,食完玩完都已經7點半,係時候預備食晚飯,我哋換返衫就找埋數就搭地鐵去往十里。

我哋今晚去貝殼倉庫食燒烤放題,出咗車站要行過去食店途中開始落雪,仲要越落越大,嚟咗首爾幾日終於見到落雪,三儍零捨開心。 睇完雪我哋就去食晚飯。貝殼倉庫係放題形式,分別有貝類同肉類蔬菜可以自已拎嚟燒,另無限時間,但酒水就另計,我哋坐底就有職員過嚟講解就可以開始食。呢度嘅貝類種類好多,而且有d仲係貴價海鮮好似帶子、鮑魚、扇貝、蠔、螺同唔同款嘅蜆。揀好嘢食我哋就開始燒喇,d貝類好鮮甜好好味,不過唔知係咪唔識控制火候,帶子同鮑魚比較韌,配角嘅燒肉同蔬菜都好好味。我哋慢慢燒慢慢食,食到飽飽就搭地鐵返酒店,食埋甜品就休息喇。   



day 4 完)

沒有留言:

發佈留言