2018年7月7日星期六

三儍襲首爾 day 3 11/2/2018

今日我哋會join local tour去玩雪。一早起身就出發,先去明洞搵間coffee shop 坐低食早餐,再去指定嘅地點集合上旅遊巴。個tour响出發前已經book咗俾好錢,包來回旅遊巴接送同 Snowyland Vivaldi Park 嘅入場券,上咗車工作人員講解咗今日行程嘅注意點就開車,個半鐘就到咗目的地,我哋拎咗入場券之後就搭纜車上去Vivaldi ParkVivaldi Park 裹面d有好多雪上遊戲,好似雪兜、充氣雪橇等,主要都係俾小朋友玩,但大人都可以玩埋一份。三儍先玩咗一輪雪兜做熱身,再開始玩d刺激d嘅遊戲好似充氣雪橇,大人細路都玩得好開心。我哋玩咗三個鐘左右,開始有d肚餓,就坐返纜車去返山腳渡假村嘅food court食簡單嘅午餐,再搭旅遊巴返首爾。



雖然頭先大家都玩得好攰,不過返首爾嘅車程有差唔多2個鐘,大家都可以瞓咗一覺。落車時已經天黑,所以我哋決定去食晚餐。我哋今晚去馬場洞食韓牛,由明洞到馬場洞嘅車程其實唔長,但落咗地鐵再搵路行過去牛肉市場就嘥咗唔少時間,結果去到市場好多舖頭都收咗舖,選擇唔多我哋揀咗一間小舖,買咗兩pack牛肉牛扒、生牛肉他他同豬腩肉就上去肉店附設嘅餐廳燒肉食。生牛肉他他d牛肉好甜,雖然係生肉,但完全無腥味,豬腩肉燒起好香,食落脆卜卜,好好食;反而最期待嘅韓牛就有少少失望,雖然牛肉燒起上嚟都好香,食落都好嫩滑,但就無乜牛味,可以話好食,但就唔值賣到咁貴。食飽飽我哋就返酒店休息喇。


day 2 完)

沒有留言:

發佈留言