2015年8月18日星期二

三儍再襲九州 day 8 25/7/2015

瞓醒覺我哋就落去旅館嘅餐廳食早餐。我哋坐定定職員就送上日式早餐,早餐分量好多,而且好好味,食飽飽我哋就返上房執好行李 check out喇。



嚟到湯布院一定要試好出名嘅蛋卷,離開旅館就揸車去溫泉街嘅B-speak 買蛋卷,雖然舖頭只係啱啱開,但已經人頭湧湧,唔怪得要預訂。我哋買完蛋卷之後原本想行陣溫泉街,但係天氣實在太熱,而且想早d去下一個目的地玩,所以放棄咗,希望遲d有機會再嚟過。


我哋上車出發喇,離開湯布院,我哋去番熊本縣,今日會去熊本嘅阿蘇ミルく牧場玩,揸車過去要2個幾鐘,沿途風景好靚,一路欣賞風景唔覺唔覺就到咗喇。泊好車俾埋入場費就入去玩,原本想俾三儍揸下牛奶騎下馬仔,但我哋遲咗小小趕唔切去排隊,不過三儍見到d小動物就已經好開心。



午餐响牧場食燒肉,價錢唔算貴但都好好味,三少仲食到停唔到口。食飽就繼續响牧場玩,我哋睇咗動物賽跑,又去抱抱小動物,餵下羊咩咩,四圍行下睇下。最開心嘅係嗰度有太陽花田,原本行程中有安排去太陽花田,不過就唔到所以取消咗,雖然呢度嘅太陽花田規模唔算好大,但映相出嚟都好靚,總算還咗我心願。玩到熱我哋去食下雪糕,再行下土產店買手信同牛奶,行到人哋差唔多閂門我哋就走喇。









由牧場去熊本市唔駛一個鐘車程,泊咗車响酒店指定嘅停車場就去酒店check in。今晚我哋住Comfort Hotel,酒店响商店街附近,位置好方便,但之前响博多Comfort Hotel實在太唔掂,所以對呢間Comfort 不寄予厚望,點知check in 時職員已經送咗三儍一人一份盥洗用品,氹到佢哋好開心,之後上房仲驚喜,間房又大又乾淨,放好行李就出去行街街。



落到樓下就已經係商店街,真係超方便,我哋行到d舖頭差唔多閂門就去食飯。今晚去居酒屋食晚餐,呢間居酒屋香港都有分店,最出名係雞翼,d雞翼又真係幾好味,不過就好熱氣,其他嘢食就一般。食完就慢慢行番去酒店附近嘅激安之殿堂行下,得晚餐落格,再番酒店食B-speak嘅蛋卷同阿蘇嘅牛奶做宵夜,蛋卷真係好好味,好鬆軟又唔太甜,牛奶就又濃又香甜,兩樣一齊食真係好夾,食到飽飽就沖涼瞓覺啦。





(day 8  完)

沒有留言:

發佈留言