2015年8月14日星期五

三儍再襲九州 day 7 24/7/2015

今日又係晨咁早起咗身,望出窗外原來個天仲未光,但原來我哋間房向住東面,可以欣賞到日出。睇完日出就落下浸番轉溫泉消除疲勞,浸完再叫醒3儍去食早餐。


酒店早餐好豐富, 除咗日式同西式嘅食物之外,仲有新鮮水果,食飽飽我哋就番房望住個無敵海景休息一陣,再執好行李check out。呢間酒店好正,真係唔捨得走,希望下次有機會再住過。


 下一站係高千穗,不過我哋唔係去高千穗峽而係去坐小火車,小火車係响一條因颱風破壞而廢棄嘅鐵路上面運行,對三儍嚟講去睇風景不如去坐下小火車,所以我哋揀用呢個方法去遊覽高千穗 。由日南到高千穗車程要2個半鐘左右中間我哋响PA食晏,不過嘛嘛好食,食完就繼續上路。


終於去到目的地。由於小火車無得予約,所以一路都驚去到無哂位,一停好車我就第一時間衝去買飛,但都只係買到1個鐘頭後嘅車票,原本可以四圍行下夠鐘先番嚟,不過天氣實在太熱,唔想周圍走所以响度等。職員見我哋係外國人,响等侯期間都好積極安排d節目俾三儍,俾佢哋予先坐下响鐵路行嘅電動車,又去車庫睇已經停駛嘅火車。一個鐘好快過,係時侯上小火車喇。




小火車路程其實好短,全程都係半鐘,途中會穿過隧洞,經過車站同農田,最後响條谷上面嘅鐵橋上停低,响鐵橋上可以吹住山風欣賞峽谷嘅風景,好舒服好寫意,最搞笑嘅係揸車嘅叔叔居然响鐵橋度放泡泡,襯埋風景又係幾靚嘅。短短半個鐘嘅小火車之旅好快就結束,我哋係時候又再起程。




經過2個幾鐘嘅車程,我哋終於到咗今晚嘅住嘅旅館-由布院いよとみ。去到已經差唔多7點,其他住客已經食緊飯,我哋匆匆忙忙check in就上房。間房唔算好大,但就好舒服,有個小露台,望出去見到火車路,火車經都會有聲,不過好彩火車班次唔太密,可以接受。


洗個面就落去食晚餐,晚餐係旅館予備。二、三少食兒童餐,份兒童餐份好似幾好味份量都啱啱好。而我哋就食地雞窩,原以為只係得個窩,點知有頭盤沙律魚生冷麵,仲要係好食,簡直喜出望外,反而個地雞窩就普通d,不過就勝在份量好多,食飽就返房休息。




旅館本身有三個溫泉,兩個室內一個露天,全部都係貸切,只要入去鎖埋門就變成自己嘅私人溫泉,而客房裏面就無浴室,想沖涼就要去溫泉沖。我哋食完飯諗住返房嗰陣見到其中一個室內溫泉無人用,所以就改變主先去沖涼兼浸溫泉。雖然只係室內溫泉,但可以食飽飯舒舒服服沖個涼再一家人一齊浸溫泉就好滿足,浸完溫泉想返房時見到露天溫泉居然無人用,所以趁機去埋露天浸。露天溫泉比室仲要正,三儍可以一齊玩水又唔會影響到人,無哋映下相浸多陣就番上房。


番到房時間仲早,我哋睇陣電視,食下水果就瞓覺喇!


(Day 6 完)


沒有留言:

發佈留言