2016年2月18日星期四

三儍再襲九州 day 10 27/7/2015

雖然呢間酒店房細d,但估唔到張床又幾好瞓,一扎醒已經8點40分,而酒店早餐只供應到9點,所以我哋拿拿聲換衫落去食早餐。早餐响地下食堂,工作人員已經開始收拾,但見我哋沖落嚟食早餐都好好咁俾我哋食埋先,我哋唔想咗住人哋執嘢都係食最簡單嘅麵包牛奶咖啡,好彩除咗我哋之外都仲有人食緊,未至於太異相。

食完就番上房執好行李check out喇,因為今日會番香港,剩低嘅時間唔係太多,所以要用儘佢。我哋先去酒店附近嘅Akachan買小朋友嘅衫褲玩具,再去附近嘅Aeon Mall,行下,當然唔少得去超市買生果肉食等番香港慢慢享用同做手信。滿載而歸pack好哂戰利品後就預備出機場喇!



出機場途中途經一蘭,見有d肚餓就入去食個拉麵,由於二、三儍瞓咗覺,所以我同哥哥先入去食。我哋先响自動販賣機買咗想食嘅麵就搵位坐底,其實今個trip都係第一餐食拉麵,而嚟日本咁我都係第一次嚟一蘭食嘢,所以都有d期待。個麵嚟喇,湯底好香濃,麵夠彈牙,好食!我唔太好拉麵嘅都好快食哂,哥哥就直頭食到停唔到口,我哋好快食完就輪到爹爹食,之後再出發到機場喇。



雖然有d塞車,但因為預鬆咗時間出機場所以時間都好鬆動,我哋還好車就去check in,二三少因為瞓咗未食晏,所以同佢哋去食嘢,食完味度麻麻嘅蕎麥麵京就過海關。
响免稅店買咗d特產手信就上機喇。



(全文完)

沒有留言:

發佈留言