2014年3月22日星期六

三儍襲九州 day 7 13/7/2013

今日最後一日喇,下畫就要返香港,所要今日要用盡佢。一早起身食完早餐執好行理就出去,我哋一家5口去行街,而其他人就去食一蘭食拉麵。為咗爭取時間shopping,我哋去到福岡駅隔離嘅百貨公司等佢開門,一夠鐘開門就入去行行行買買買,由於之前已經做定research知道自己鐘意嘅牌子邊度有舖,再加上正值7月大減價,雖然時間唔多,但都以超低價買到好多鐘意嘅靚衫。



行完係時間食飯,我哋上百貨公司嘅餐餐樓層。嘩!好人呀!我哋因為趕住pick up d行理出機場,所以㨂咗間比較少人嘅舖食蕎麥麵,好彩都幾好食。食完就去攞車扲行李出機場喇。



好彩去機場嘅路程好短,好快就到,我哋滙合埋姑丈姑媽佢哋,還咗車就check in上機返香港喇。九州好好玩,我哋會再番嚟架!


(全文完)

3 則留言:

  1. 多謝你既分享!! 我帶一個去已經好攰, 你仲要帶3個真係好勁~~
    我打算7月去福岡, 想請教下你...
    我仔好似同2少差不多大, 想問下當時2少幾大呀!? 佢地坐長途車會扭計嗎? 如果處理呢?
    飲食方面, 大少可以食大人野, 3少飲奶奶食糊仔, 咁2少呢? 都照食大人食物?
    天草睇海豚好開心, 不過路程太遠, 你覺得值得一去嗎?
    仲有咩其他意見可以參考下呢~?
    Thank you!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實帶住3隻野去旅行都幾攰架,不過自己鐘意去旅行,佢吔又玩得開心,無計啦。
      二少嗰陣1歲8個月,坐車有時候會扭,不過俾d嘢佢食,同佢玩吓又ok,不過其實好多時佢坐車都瞓覺。
      佢跟大人食嘢,如果餐廳有兒童餐就叫兒童餐,無就食麵或飯
      我哋無睇過海豚,所以天草睇海豚幾特別,幾好玩,對我地嚟值得架,因為d細路好開心

      刪除
    2. 多謝解答!!!
      好想去天草睇海豚, 不過車程都真係幾遠, 好爭扎呀!!

      刪除