2010年6月2日星期三

東京唔夠喉之旅 - day 4 2010-06-02


今日我哋去市郊,我哋第一個目的地係深大寺。早餐後就搭JR站到新宿,再轉京王線到達調布市,去到調布已經見到好多鬼太郎嘅公仔,巴士又有,燈柱又有。果然係調布市嘅名物。


去 深大寺要再轉巴士,响巴士站等咗一陣就有車嘞。車程其實唔長,不過巴士行得好慢,所以差唔多半個鐘先到。深大寺最出名就係鬼太郎茶屋,雖然我哋唔係特別鐘 意鬼太郎,但响度映吓相都幾得意,再行埋d手信街,就入寺行吓,映吓相。見差唔多肚餓,就食 lunch。lunch 食呢到好出名嘅蕎麥麵,老實講,我就覺得呢餐好麻麻。食飽就去下一站,浸溫泉嘞。





由深大寺行去浸溫泉唔係太遠,要穿過民居,行咗大概十15分鐘就到嘞,不過點解咁靜嘅?原來今日休息?!真係好失望,唯有原路行番去深大寺再撘車到吉祥寺。


等巴士等咗半個鐘,坐巴士坐咗大半個鐘,摔之去到吉祥寺嘞,我哋行咗陣01city同無印,就向住井の頭公園行,沿路好多小舖,感覺幾優閒,但因浸唔到溫泉,覺得硬係嘥咗d時間咁,所以無乜心機再慢慢行,寧願爭取時間去上野買手信。


我 哋搭番JR落上野,到二木の果子買咗d零食做手信,就番池袋。今晚我哋食蟹放題,到池袋先到餐廳預約,再番酒店放低d嘢,休息一陣欣賞吓日落就出門口。由 於時間尚早,响東武行咗陣先去餐廳。去到餐廳發現有d唔妥,點解成8點一個客都無,嘅然嚟到,之前又預約咗就點都會响度。我哋一叫咗個放題,但原來所謂放 題只係任食蟹,但唔包括其他料理,d蟹咁高旦白質,齋食蟹個胃會好辛苦,加上d蟹好咸,食咗一轉已經唔想再食,好彩放題包一碗蟹粥,叫做好味d。我哋由8 點鐘坐低至9點零鐘埋單走人,除咗我地之外間舖一個客都無,可想而知呢間嘢幾唔惦,唔好以為呢餐平呀,埋單都要成1萬1千幾円,真係又貴又唔好食!食完飯 返酒店執行理,預備聽日走喇!


(day4 完)

沒有留言:

發佈留言