2009年6月4日星期四

無所事事遊曼谷 - Day 3 2009-06-04


瞓醒覺去食早餐,慢慢食完再返房瞓陣,11點幾姑媽姑丈同爺爺嬤嬤到埗,响酒店等佢哋check in咗就一齊去食午餐。我哋今餐去水門食海南雞飯,由酒店行去水門話近唔近唔遠又唔遠,不過拖男帶女天氣又熱,去到坐低已經成身汗。除咗雞飯外我哋重叫咗 雞紅,d雞好嫩滑好有雞味,食完一碟唔夠又再叫多一碟,埋單都係一佰蚊左右咋!
食飽行去附近嘅 Super Rich 唱錢,再去隔離嘅 Big c 行咗一陣,爺爺話有d攰,所以就兵分三路,安排爺爺去按腳,嫲嫲同姑媽就凑住洛洛行多陣,我同 c6 姑丈三個就去拜四面佛,拜完返嚟滙合一齊返酒店。
返酒店放低d嘢休息一陣就出發去唐人街食晚飯,我哋去咗之前一路食開嘅 T&K 食飯。無嚟年幾,d嘢差咗好多,每碟餸份量都好少,叫咗好多嘢食完都唔係好飽咁,價錢又唔算平,下次都未必會再嚟食嘞!


唔多夠飽,唔緊要!再去食豬什粿,我就最鐘意佢嘅胡椒湯底。再食埋飯後果 - 榴槤,飽曬!去埋林真香買手信就搭的士返酒店嘞!

沒有留言:

發佈留言