2009年6月3日星期三

無所事事遊曼谷 - Day 2 2009-06-03


起身梳洗後就去食早餐,早餐係自助形式,選擇都幾多,我覺得d粥煲得幾靚,c6就話d中式點心好得,叉燒包仲好味過好多香港酒樓食到嗰d添!食完上 房休息一陣就換泳衣去游水,酒店泳池响26樓,個 view 幾好,但實在太大風,洛洛落水無耐就打曬冷顫,嘴唇都藍咗,要即刻上水同佢保暖,再返房冲熱水凉,好彩無冷親啫!
同洛洛一齊浸完浴又有d肚餓,決定出發搵食。今餐專程去Emporium Greyhound Cafe 試單骨雞翼 ,除咗雞翼外重叫咗海鮮炒意粉、冬陰公湯河同冰茶,c6話個炒意粉雖然辣咗d,但好嘢味,冬陰公湯河就好足料,單骨雞翼就好香口,一啖一隻好快食完,仲叫 多碟食!
食完就响Emporium行咗陣,就轉戰Siam。今日最主要目的係想幫洛洛買套兩件頭泳衣,等佢可以落水玩吓又唔駛凍親,可惜行咗 Siam Center/Discover/Paragon 都搵唔到最後响 World Trade 嘅 ZEN 買到。買完嘢又番咗酒店休息,換衫再出去食晚飯。

今日係我生日,所要食餐豪d嘅。我哋預先訂咗位食意大利菜。由於算係高級餐廳,訂位時講明同行小朋友唔可以嘈住人,好彩洛洛上咗的士已經開始瞓覺。 响無洛洛騷擾下我哋食得好安樂,我哋點咗紅莓汁伴煎鵝肝、意大利菜湯、燒海鮮、gelato 同 咖啡,重開咗支酒飲。埋單要差唔多仟四蚊,算幾貴,不過d嘢好好味,食飽就返歸休息喇!

沒有留言:

發佈留言