2017年10月15日星期日

三儍襲昇龍道 Day 7 23/8/2017

舒舒服瞓咗一晚,醒咗梳洗之後就一去浸溫泉。由於時間尚早,加上呢兩日係平日旅館住客比較少,今朝個溫泉一個人都無,可以映下個溫泉再一個人獨霸溫泉慢慢浸。微涼嘅高山氣候、溫熱嘅溫泉水加埋好靚嘅環境真係舒服到唔捨得起身,溫完溫泉夠鐘就去食早餐。


早餐由旅館預備,小朋友食西式早餐大人就食日式早餐。早餐好豐富,西式嘅有奄列沙律麵包等,而日式早餐就有燒魚、惣菜、朴葉味噌牛肉同即做豆腐等,配埋飯或粥,不單飽肚,仲好好味,食飽我哋就返房執好行李check out 喇。


離開濁河溫泉,我哋啟程返名古屋。沿途風景好靚,途經一個PA仲有好多好新鮮好靚嘅農產品賣,雖然無得買返香港,但我哋都買咗少少上車食。經過2個幾鐘嘅車程無哋終於去到明古屋市,去到今晚住嘅酒店 check in 泊好車就行去名古屋市科學館玩。


名古屋市科學館外型好特別,同三儍响門口映完相之後就買飛入場。入場之後先去排隊攞極寒體驗嘅整理卷,再四圍參觀。科學
館唔同層數有唔同嘅主題,包括太空探索、天文、能源、地球資源等,同之前去過嘅靜岡市科學館一樣,用咗好多裝置同小遊戲俾參觀者了解科學原理。玩到咁上下我哋就去參加極寒體驗,參加者可以體驗零下三十度嘅極地溫度,又可以親手摸下由南極運㗎嘅冰塊,仲可以睇下極地探險隊嘅生活。雖然參觀期間館方已經提供咗大褸俾我哋著,但入去極寒室一陣三儍都頂唔順要出返嚟,參觀時間唔長,但總算係個難得嘅體驗。


我哋玩到閉館先走,由於牛餐只係食咗响便利店買嘅飯團麵包,所以玩完大家都好肚餓,响開始行街之前我哋先去食下午茶,路過一間甜品店就入去食少少嘢,我哋叫咗兩份甜品,估唔到好好味尤其係個士多啤梨多士,熱辣辣嘅多士配埋雪糕同酸酸甜甜嘅士多啤梨醬,好味。


食完嘢我哋就响附近行下街, 之後就去食晚餐。念念不忘d雞翼,所以我哋今晚又去幻之手羽先食晚餐,食飽飽就返酒店休息。




今晚我哋住嘅係名古屋Garland Hotel,酒店規模唔算大,不過位置好方便,間房好舒服,舒舒服服沖完涼就休息嘞。 


day 7

沒有留言:

發佈留言