2016年3月26日星期六

三儍特襲關西 day 2

今日我哋全日响京都。瞓醒梳洗後就落餐廳食早餐,早餐係酒店包埋,選擇都幾豐富,有日式同西式食物揀,味道幾唔錯;飲品有果汁牛奶咖啡茶甚至汽水,有埋紙杯供應歡迎住客拎走。食咗好豐富嘅早餐就返上房抖陣,響酒店借咗㗎bb車俾三少坐就出發喇。


今日我哋會去嵐山坐嵯野小火車,車票係之前托人嚟日本玩時預早買定嘅,見仲早有少少時間,我哋就由酒店行去京都站,睇好似好近實際行起上嚟都要差唔多20分鐘,好彩都趕得切撘JR落去嵯峨野站,落車行過隔離嘅小火車車站,交咗車票就响月台等火車嚟。火車好快就到,三儍見到火車好興奮,上車搵到我哋嘅位坐好就開車喇,火車一程30分鐘,沿住保津川去到龜岡站,原途風景幾靚,如果就啱時間睇到櫻花或者滿山紅葉應該會仲靚。去到龜岡站我哋就原車撘翻去嵯峨野站,結束小火車之旅。


係時侯要食午餐,我哋撘JR翻京都站再轉地鐵到烏丸四条,再行去錦市場食晏。我哋今日食蠔,餐廳就响錦市場裏面,有提供唔同煮法嘅蠔,仲有壽司同其他海鮮。我哋點咗生蠔、燒蠔、吉列蠔、壽司同燒蝦。生蠔好新鮮好肥美好甜,一d都唔鯹,燒蠔就普普通通,吉列蠔都好鮮甜,而最驚喜就係唔知用乜嘢魚整嘅壽司真係好好味,食完一碟再叫多兩碟。


食完蠔係時侯食甜品,我哋埋單之後就去對面舖食雪糕,雪糕都幾好食,好香濃綠茶味,食完就行錦市場。我哋全家都好鐘意行街市,慢慢行下睇下,仲買咗唔少乾貨零食,好快就行到收市,跟住行埋週邊嘅商店街,行到人哋收舖,係時候要食晚餐。


由於大家已經攰,所以揀咗間响香港都有嘅燒肉店食放題,點知中伏,d食材好麻麻,上菜慢,唔太乾淨,雖然未食到夠時間,但我哋都覺得無謂再嘥時間,所以埋單走人。


我哋返到酒店就去大浴場沖涼加浸浴,大浴場唔算好大,但設備都好齊全,連小朋友嘅櫈仔同沖涼洗頭液都有,沖乾淨涼浸一陣浴真係好舒服,浸完浴出去買牛奶飲,再返房食完甜品就瞓覺啦。

(Day 2 完)

沒有留言:

發佈留言