2013年6月2日星期日

三儍襲曼谷 day 3 2/6/2013

起身食咗早餐我哋又去泳池玩水,今朝二少又唔肯落水,只係得大少同三少玩水,玩到大概正午時份我哋就番房瞓覺,再出去食lunch。


噚日同哥哥玩咗一日,今日到我虵行街shopping 嘞。第一站先去 Siam Center 食lunch,我哋上咗3樓求其搵咗間泰式快餐店食,d嘢一般好食,不過就勝在唔貴,食飽就行街街。


由於3隻怪獸都怕熱,所以我哋只行商場,我哋先行Siam Center ,再行Paragon,由於泰國指水越嚟越高,根本買唔落手反而超市d零食同日用品平靚正,掃咗好多送禮同自用。



瘋狂掃零食之後就要食飯,我哋先返酒店放低d嘢,再撘BTS到 Ploenchit 站,行5分鐘就到JW Marriott 食buffet。buffet唔算平,都要4佰幾蚊位,有鵝肝生蠔魚生⋯選擇都ok多,味道不過不失,食飽就返酒店休息嘞。


(day 3 完)

沒有留言:

發佈留言